بهترین گوشی های گیمینگ

دسته بندی :بررسی گوشی موبایل, تکنولوژی 1 بهمن 1400 adminwebsite 289
بهترین گوشی های گیمینگ

بهترین گوشی های گیمینگ

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 5

گوشی گیمینگ Asus ROG Phone 5

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ گوشی موبایل ایسوس rog 5 هست

این روزها بهترین گوشی های گیمینگ با تبلت‌ها و حتی کنسول‌های بازی قابل‌حمل رقابت می‌کنند.

اگر بازی را اولویت خود می‌دانید، راگ فون 5 ایسوس (Asus ROG phone 5) که نسخه کامل‌تری از مدل راگ فون 3 ایسوس Asus) ROG Phone 3) است می‌تواند به‌خوبی انتظارات شما را برآورده کند.

گوشی های ROG هم با این تصویر همسو هستند. ROG Phone مسلماً یکی از برترین گوشی های گیمینگ است

پس از استقبال از ROG Phone 3 به عنوان گوشی های هوشمند “پادشاه گیمینگ” ، انتظار داریم که گوشی های بعدی در مجموعه ROG به سمت مثبت پیش بروند. ایسوس با رد شدن از عدد ۴، امروز سری ROG Phone 5 را روانه بازار می کند. این بار به جای فقط یک مدل، سه مدل وجود دارد که شامل ROG Phone 5 ، ROG Phone 5 Pro و نسخه محدود ROG Phone 5 Ultimate است.

 با یک صفحه نمایش کوچک PMOLED رنگی ارائه می شود که شرکت آن را “ROG Vision” می نامد. این می تواند برای نمایش تصاویر یا پیام های سفارشی برای هشدارهای ورودی و زمانی که کاربر در حال بازی با گوشی است استفاده شود. از طرف دیگر، ROG Phone 5 Ultimate با نمایشگر تک رنگ PMOLED “ROG Vision” همراه است.

صفحه نمایش ROG Phone 5 دارای رفرش ریت تا ۱۴۴ هرتز است. در حالی که رفرش ریت تطبیق پذیر ​​وجود ندارد، این صفحه نمایش می تواند از حالت های مختلفی مانند 144Hz ، 120Hz و 60Hz پشتیبانی کند که به صورت دستی تنظیم می شوند یا در حالت خودکار با توجه به برنامه فعال تغییر پیدا می کنند. این صفحه نمایش همچنین دارای ورودی لمسی بهبود یافته با تاچ سمپل ریت 300 هرتز و تاخیر لمسی 24.3 میلی ثانیه است.

برای استفاده در نور کم و بسیار کم، روشنایی صفحه نمایش را می توان به ۵ نیت کاهش داد. این صفحه نمایش 111٪ از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می دهد و دارای پشتیبانی از HDR10 + است.

برای بازی، ASUS یک برنامه ویژه به نام Armory Crate دارد که به کاربران اجازه میدهد کتابخانه بازی های خود را مدیریت کرده و تنظیمات خود را در هر بازی با یک رابط کنسول مانند و بازخورد لمسی مدیریت کنند. The Library Library بازی های مختلف نصب شده را با شکل کارت مانند نشان می دهد و به کاربران این امکان را می دهد تا آنها را بر اساس حروف الفبا یا بر اساس زمان نصب یا کل مدت بازی مرتب کنند.

همچنین به کاربران اجازه می دهد سطح استفاده از CPU / GPU را که برای هر بازی مجاز است تغییر دهند. علاوه بر این، کاربران همچنین می توانند تنظیمات AirTriggers ، نور صفحه نمایش ماتریس نقطه یا صفحه عقب ROG Vision و سرعت فن برای لوازم جانبی کولر خارجی را با استفاده از ویژگی Console در برنامه Armory تغییر دهند.

ایسوس ROG Phone 5 همچنین آنچه که ایسوس آن را حال X می نامد ارائه می کند، یک حالت بازی تخصصی است. هنگامی که فعال می شود، حساسیت لمسی نمایشگر ROG Phone 5 افزایش می یابد در حالی که محدودیت های آستانه عملکرد CPU ، GPU و رم برای به تأخیر انداختن فشار خون افزایش می یابد. هنگامی که کولر AeroActive 5.0 متصل می شود، حالت X به حالت X + تغییر می یابد.

این گوشی بازی دارای چیپست اسنپدراگون 888 است که بهترین گوشی های اندرویدی را در حال حاضر تامین می کند و آن را با 16 گیگابایت حافظه LPDDR5 جفت می کند. همچنین با 256 گیگابایت حافظه UFS 3.1 بارگذاری شده است.

همچنین دارای دکمه‌های جانبی اولتراسونیک است که می‌تواند ضربه‌ها را برای شبیه‌سازی محرک‌ها یا حتی تشخیص ضربه‌ها شناسایی کند. و، حسگرهای حرکتی گوشی را می توان برای فعال کردن کنترل های حرکتی ویژه ای استفاده کرد که حرکات گوشی را تا 10 کنترل مختلف ثبت می کند. البته، مقداری RGB نیز برای تکمیل طراحی وجود دارد.

مشخصات ROG Phone 5:

صفحه نمایش: 6.78 اینچی، 144 هرتز FHD+

SoC: Snapdragon 888

رم: 8/16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128/256 گیگابایت

دوربین‌ها: ۶۴، ۱۳، و ۵ مگاپیکسل

دوربین جلو: 24 مگاپیکسل

باتری: 6000 میلی آمپر ساعت

نرم افزار: Android 11

مشخصات ROG Phone 5 Pro:

صفحه نمایش: 6.78 اینچی، 144 هرتز FHD+

SoC: Snapdragon 888

رم: 16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت

دوربین‌ها: ۶۴، ۱۳، و ۵ مگاپیکسل

دوربین جلو: 24 مگاپیکسل

باتری: 6000 میلی آمپر ساعت

نرم افزار: Android 11

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Phone Duel 2

گوشی گیمینگ Lenovo Legion Phone Duel 2
گوشی گیمینگ Lenovo Legion Phone Duel 2

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ گوشی موبایل لجیون فون 2 هست

اصطلاح «گوشی بازی» را به سطح کاملاً جدیدی ارتقا می‌دهد. لنوو از دانش لپ تاپ های بازی خود بهره می‌برد و آن را، هرچند در مقیاس بسیار کوچک‌تر، به جدیدترین گوشی هوشمند گیمینگ خود می‌آورد. Legion Phone Duel 2 دارای دو فن خنک کننده است که در ترکیب با یک محفظه بخار کار می کنند تا به خنک نگه داشتن گوشی هنگام اجرای بازی های گرافیکی طولانی مدت کمک کنند.

ظاهر منحصر به فرد این گوشی نه تنها شبیه به یک گوشی بازی است، بلکه هدف عملی نیز دارد. تمام سخت افزار داخلی آن در مرکز قرار دارد تا از خنک کننده مطلوب اطمینان حاصل شود. ماشه‌های شانه‌ای در حال حاضر با گوشی‌های گیمینگ خوب برابری می‌کنند، اما لنوو با چهار کلید اولتراسونیک شانه‌ای و دو نقطه لمسی خازنی عقب، کارها را ارتقا می‌دهد. همچنین دو نقطه لمسی در نمایشگر تعبیه شده است که در مجموع هشت ماشه را شامل می شود.

پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ بکار رفته در داخل این گوشی با توجه به مخصوص گیم بودن آن، نیاز به سرد شدن دارد تا عملکرد خود را در اوج حفظ کند.

این خنک کننده ظاهر منحصر به فردی به گوشی داده است. پردازنده اسنپدراگون Legion Phone Duel 2، در وسط این گوشی قرار دارد تا در هنگام انجام بازی سنگین ، تقارن بی نظیری را در خنک کردن گوشی حس کرده و از داغ نشدن آن اطمینان حاصل کنید.

دو نقطه حساس به فشار در نمایشگر این گوشی در نظر گرفته شده است و به غیر از آن دو جفت کلید اولتراسونیک بر روی قاب دستگاه و دو کلید لمسی در پشت آن تعبیه شده.

طراحی قسمت پشت این گوشی نیز کاملاً متفاوت بوده و شبیه به دو مربعی است که توسط یک جنگل شیشه‌ای که دوربین‌ها، فن‌های خنک کننده و لوگو RGB لیجن در آن قرار گرفته به هم متصل شده‌اند. دوربین‌های این گوشی همانند گوشی نسل قبل بوده و سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است که با یک سنسور 16 مگاپیکسلی فوق عریض همراه شده است.

شارژر از طریق یک پورت باتری را با سرعت 65 وات شارژ خواهد کرد. اما اگر بخواهید همزمان از شارژر دوم استفاده کنید آن زمان سرعت شارژ 90 وات خواهد بود و از 0 تا 100 باتری در 30 دقیقه شارژ خواهد شد. سیستم محافظ باتری بر میزان دمای سیستم و سرعت شارژ نظارت دارد تا بهینه‌ترین نوع شارژ و دوام باتری در این گوشی ارائه شود.

مشخصات ؛

صفحه نمایش: 6.92 اینچی، Full HD+

SoC: Snapdragon 888

رم: 12/16/18 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128/256/512 گیگابایت

دوربین‌ها: 64 و 16 مگاپیکسل

دوربین های جلو: 44 مگاپیکسل

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

نرم افزار: Android 11

گوشی گیمینگ Black Shark 4 series

گوشی گیمینگ Black Shark 4 series
گوشی گیمینگ Black Shark 4 series

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ گوشی موبایل بلک شارک هست

در اوایل سال ۲۰۲۰، Black Shark با استفاده از شعار “بازی واقعی است” هویت تجاری جدیدی را نشان داد که هدف آن متعادل کردن تجربه بازی موبایل کاربران با استفاده روزمره آن‌ها از گوشی‌هایشان بود. بعد از گذشت کمتر از یک سال، این شرکت چینی بلک شارک ۴ پرو را روانه بازار کرد. بلک شارک ۴ پرو مجهز به پردازنده ممتاز Snapdragon 888 شرکت کوالکام است و از یک صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی آمولد (کمی کوچکتر از مدل قبلی) با نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز، باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعت و شارژ سریع ۱۲۰ وات نیز برخوردار است.

اگر اهل گیم هستید و خرید گوشی برای شما بیشتر با هدف گیم و بازی‌های مخصوص موبایل است، خرید گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو برای شما توجیه اقتصادی تری به نسبت سایر مدل‌های گیم محور دارد.برای اطلاع از قیمت گوشی بلک شارک ۴ پرو و سایر مدل‌ها فروشگاه اینترنتی ۱۹کالا را بررسی کنید. قیمت گوشی شیائومی بلک شارک ۴ پرو مهمترین مزیت این گوشی نسبت به سایر گوشی‌های گیمینگ محسوب می‌شود.

سری Black Shark از گوشی های هوشمند گیمینگ با جدیدترین نسخه‌ها حتی بهتر می‌شوند و سری Black Shark 4 نسبت به پیشینیان خود در زمینه‌های کلیدی بهبود یافته است. هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی FHD+ E4 OLED هستند که با فرکانس 144 هرتز کار می کند، به همراه نرخ نمونه برداری لمسی 720 هرتز، که بیشتر با آنچه از یک گوشی بازی می خواهید مطابقت دارد. دکمه های شانه برمی گردند اما اکنون به داخل و خارج بدن جمع می شوند، که انصافاً بسیار عالی به نظر می رسد.
برای اطمینان از اینکه لازم نیست مدت زیادی قبل از شیرجه زدن به بازی‌های خود صبر کنید، هر دو گوشی با شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه می‌شوند که Black Shark ادعا می‌کند در کمتر از ۱۵ دقیقه شارژ کامل را به شما می‌دهد. با نگاهی به ویژگی‌های استاندارد بیشتر گوشی‌های هوشمند، هر دو گوشی Black Shark دارای تنظیمات دوربین سه‌گانه پشتی هستند که مدل Pro دارای دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و نوع استاندارد دارای دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی است.

اگرچه این بار در قدرت پردازش تفاوت وجود دارد. بلک شارک 4 پرو مجهز به اسنپدراگون 888 است، در حالی که مدل استاندارد دارای اسنپدراگون 870 است. سری Black Shark 4 عالی است و اگرچه نسخه Pro حتی بهتر است، اما به راحتی در دسترس نیست .

نکته جالب در مورد این گرافیک اینست که از قابلیت  VRSیا Variable Rate Shading که قبلا در پردازنده‌های انویدیا و AMD، مثل پردازنده‌ی ایکس‌باکس سری ایکس و پلی‌ استیشن ۵ به کار گرفته شده بود، استفاده می‌کند. این ویژگی باعث ارتقاء عملکرد و فریم‌ریت نهایی بازی‌ها می‌شود.دستگاه‌های بازی در طی مدت زمان طولانی بازی بسیار داغ می‌شوند. به منظور کنترل این مسئله، Black Shark 4 Pro به یک سیستم خنک کننده مایع دو لایه مجهز شده است.

این گوشی جدید شیائومی به قوی‌ترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ مجهز شده است؛ این تراشه‌ی قدرتمند اولین تراشه‌ایست که براساس معماری ۵ نانومتری ساخته شده و برای اولین بار در گوشی‌های پرچمدار مبتنی بر سیستم عامل اندروید مورد استفاده قرار گرفته است. همچنین، پردازنده‌ گوشی بلک شارک ۴ پرو هشت هسته‌ دارد که مشخصات آن‌ها به این شرح است:یک هسته‌ی Kryo 680 با فرکانس ۲.۸۴ گیگاهرتز، سه هسته‌ی Kryo 680 با فرکانس ۲.۴۲ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی Kryo 680 با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتزی. به منظور تجزیه و تحلیل داده‌های گرافیکی نیز پردازنده‌ی گرافیکی Adreno 660 به کار گرفته شده است.این گرافیک در مقایسه با نسل قبلی خود رندر تصاویر را تا ۳۵ درصد و بازده‌ انرژی را تا ۲۰ درصد افزایش می‌دهد. هدف از طراحی این پردازنده گرافیکی ایجاد فریم ریت بالا و کم‌ترین تأخیر در فرامین بازی‌های موبایل است. همچنین، از گیم‌ها با فریم ریت ۱۴۴ فریم‌برثانیه هم پشتیبانی می‌کند.

مشخصات Black Shark 4

صفحه نمایش: 6.67 اینچی، Full HD+

SoC: اسنپدراگون 870

رم: 8/12 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128/256 گیگابایت

دوربین‌ها: ۴۸، ۸، و ۵ مگاپیکسل

دوربین جلو: 20 مگاپیکسل

باتری: 4500 میلی آمپر ساعت

نرم افزار: Android 11

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6

گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6
گوشی گیمینگ Nubia Red Magic 6

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ گوشی موبایل نوبیا رد مجیک 6 هست

این دستگاه که در درجه اول برای بازی طراحی شده است، دارای جدیدترین پردازنده اسنپدراگون 888، حداکثر 16 گیگابایت رم، خنک کننده فعال، محرک های شانه ای و صفحه نمایش AMOLED سریع 165 هرتزی است. این نمایشگر فقط FHD+ است، اما همچنان سریع‌ترین مدل تازه‌ساختی است که تا به حال روی یک گوشی دیده‌ایم.

نکته اصلی این است که قیمت آن کمتر از نصف قیمت برچسب برخی از رقبای نام تجاری آن است. تنها با 599 دلار، فقط یک مو گرانتر از بسیاری از گوشی های میان رده بالا است، با مشخصاتی که بسیار بالاتر از آن است.

گوشی های گیمینگ رد مجیک تاکنون عملکرد بسیار قابل توجهی را در بازار این محصولات ارائه داده اند و آخرین سری از این گوشی ها، یعنی سری Red Magic 6 که در ماه مارس 2021 میلادی عرضه شد، توانسته توجهی بسیاری از گیمرها را به خود جلب کند. با این حال این برند گویا قصد دارد با سرعت بسیار بیشتری در بازارهای گیمینگ جای خود را باز کند و اکنون گوشی جدیدی از این سری با نام Red Magic 6S Pro را آماده عرضه کرده که به تمام معنا یک گوشی گیمینگ شگفت انگیز به نظر می رسد.

شرکت نوبیا اعلام کرده که یک دسته Red Red Magic Fly Wise G1 را برای تکمیل تجربه هیجان بازی، افزوده است. این دستگاه دارای عملکرد چرخان و دکمه جانبی است و انتظار می رود برای کنترل دقیق تر، جایگزین عملکرد صفحه نمایش لمسی در سمت چپ بازی شود. وزن محصول نیز در قسمت پایین نگه داشته شده و تنها 40 گرم وزن دارد.

وجود شارژ 120 وات مجهز به خنک کننده با شارژر GaN چیزی است که این اواخر مشاهده کردیم و اکنون ، شرکت تأیید می کند که این دستگاه همچنین دارای یک AirTriggers، همراه با پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی و دسته Fly Wise G1 Handle است.

این محرکها، به میزان لمس با سرعت نمونه تا 500 هرتز پاسخ می دهد. این امر هنگام بازی کردن مفید خواهد بود و قابلیت سفارشی سازی کنترل ها، آن را به یک بازی همراه شگفت انگیز تبدیل می کند.

مشخصات Nubia Red Magic 6:

صفحه نمایش: 6.8 اینچی، Full HD+

SoC: Snapdragon 888

رم: 12/16 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128/256 گیگابایت

دوربین‌ها: 64، 8، 2 مگاپیکسل

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل

باتری: 5050 میلی آمپر ساعت

نرم افزار: Android 11

گوشی گیمینگ OnePlus 9 Pro

گوشی گیمینگ OnePlus 9 Pro
گوشی گیمینگ OnePlus 9 Pro

یکی از بهترین گوشی های گیمینگ گوشی موبایل وان پلاس 9 پرو هست

این گوشی ها ممکن است مانند گذشته ارزشی مشابه نداشته باشند، اما سخت‌افزار عالی را با نرم‌افزار عالی ترکیب می‌کنند که مطمئناً خوشحال کننده است .

مدل برتر سال 2021، OnePlus 9 Pro، به دلیل داشتن پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 888، حداکثر 12 گیگابایت رم و صفحه نمایش AMOLED 120 هرتزی، شایسته جایگاهی در میان بهترین گوشی های بازی است. عمر باتری یک نقطه ضعف برای گوشی است، اما Warp Charge 65T 65 واتی ارائه شده می تواند شما را در یک لحظه از کار بیاندازد.

اگرچه این به صراحت یک ویژگی بازی نیست، عملکرد دوربین در OnePlus 9 Pro یک پله بالاتر از آنچه در سال‌های گذشته دیده‌ایم است. راه‌اندازی دوربین چهارگانه عملکرد فوق‌العاده‌ای دارد که پاشنه آشیل گوشی‌های OnePlus را حذف می‌کند. با این حال، قیمت به اندازه ای افزایش یافته است که قیمت ها از 1000 دلار شروع می شود!!

وان پلاس ادعا می‌کند به لطف تکنولوژی “هایپر تاچ”، صفحه نمایش وان پلاس 9 پرو می‌تواند در برخی بازی‌های منتخب مانند پابجی موبایل، کال آف دیوتی موبایل، لیگ آف لجندز و براول استارز، با سرعت 360 هرتز همگام‌سازی شود و به این ترتیب سرعت عکس العمل گیمرها بسیار بیشتر می‌شود.

وان پلاس 9 پرو هم مانند برادر کوچک‌تر خود از یک باتری 4500 میلی آمپری استفاده می‌کند که تنها با 29 دقیقه اتصال به شارژر می‌تواند به طور کامل شارژ شود. علاوه بر این، این گوشی از فناوری شارژ بی‌سیم 50 وات نیز پشتیبانی می‌کند که وان پلاس نام آن را Warp Charge 50 گذاشته است. به گفته شرکت سازنده، با اتصال گوشی به شارژر بی‌سیم می‌توان در عرض 43 دقیقه باتری را کامل شارژ کرد که رکورد جالب توجهی است.

مدل استاندارد در رنگهای ؛
مشکی، سفید و سبز
قیمت نسخه‌های 8/128 و 12/256 گیگابایتی آن هم به ترتیب برابر 970 و 1070 دلار تعیین شده است.

مشخصات OnePlus 9 Pro:

صفحه نمایش: 6.7 اینچی، 120 هرتز

SoC: Snapdragon 888

رم: 8/12 گیگابایت

فضای ذخیره سازی: 128/256 گیگابایت

دوربین‌ها: 48، 50، 8 و 2 مگاپیکسل

دوربین جلو: 16 مگاپیکسل

باتری: 4500Ah

نرم افزار: Android 11

adminwebsite

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با محصول مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0