بهترین مانیتور های گیمینگ

دسته بندی :بررسی مانیتور, تکنولوژی 4 بهمن 1400 adminwebsite 267

بهترین مانیتور های گیمینگ

بهترین مانیتور های گیمینگ
بهترین مانیتور های گیمینگ

گیمرهایی که بیشتر وقت خود را صرف بازی های کامپیوتری می کنند، قطعا به دنبال بهترین ابزار های سخت افزاری و نرم افزاری برای افزایش لذت بازی هستند. معمولا گیمرهای حرفه ای در طلب به روز ترین وسایل گیمینگ با بالاترین کیفیت هستند تا در نهایت بتوانند قدرت و قابلیت خود را در بازی به رخ بکشانند. گاهی استفاده از مانیتور های قدیمی نمی تواند به وضوح قدرت بازی را به تصویر بکشد و این موضوع مانع از جذابیت گیمینگ می شود؛ حال آنکه استفاده از مانیتور های جدید و پیشرفته می تواند معادله را به گونه دیگری رقم بزند. از آنجاییکه که در طول بازی یک گیمر ممکن است برای ساعت های طولانی به مانیتور خیره شود و با آن سروکار داشته باشد، به نظر می آید که استفاده از یک مانیتور با کیفیت به صرفه خواهد بود.

فراموش نکنید که قسمت های مختلف یک بازی کامپیوتری مکمل یکدیگر هستند و در مجموع برای ارتقا کیفیت بازی تلاش می کنند. از طرف دیگر برای نمایش قدرت کارت گرافیگ بایستی کیفیت مانیتور پاسخگو باشد؛ به این معنا تا زمانیکه مانیتور کیفیت لازم را برای نمایش بازی نداشته باشد، از حداکثر کیفیت کارت گرافیک استفاده نمی شود. بنابراین اگر کارت گرافیک خود را ارتقا داده اید و قصد دارید یک مجموعه قدرتمند را برای نمایش بازی های کامپیوتری تشکیل دهید، خرید بهترین مانیتورهای گیمینگ پیشنهاد می شود. اگر می خواهید با بهترین مانیتور های گیمینگ آشنا شوید، با ما همراه باشید تا چند مورد از بهترین ها را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم.

مواردی که در هنگام خرید بهترین مانیتور های گیمینگ باید به آن توجه داشت

پیشرفت تکنولوژی در بازی های ویدئویی به اندازه ای افزایش پیدا کرده است که اکنون به عنوان بهترین و پیشرفته ترین بازی های کامپیوتری در دنیا شناخته می شوند تا جاییکه گفته می شود بازی های 4k روز به روز در حال نزدیک تر شدن به واقعیت هستند. همانطور که می دانید انواعی از مانیتور های مختلف با کیفیت های متنوع و البته با قیمت های مختلف در بازار موجود هستند که هر کدام از آن ها نیز یک سری از  قابلیت ها را به گیمر ارائه می دهد. شاید با یک هزینه متوسط بتوان یک مانیتور با کیفیت قابل قبول را خریداری کرد اما در مجموع بر حسب بودجه ای که برای خرید مانیتور در نظر گرفته می شود، می توان مورد مناسبی را از نظر کیفیت و ابعاد خریداری کرد. مانیتور هایی با کیفیت ۱۴۴۰ مگاپیکسل از جمله مانیتور های قابل قبولی هستند که می توانند نیاز شما را برای داشتن یک مکمل خوب بین کارت گرافیک و مانیتور برآورده کنند و همچنین اینکه از قیمت تقریبا مناسبی نیز برخورد خواهند بود.

پارامتر دیگری که در خرید مانیتور باید به آن توجه داشت این است که ابعاد مختلفی از مانیتور های گیمینگ موجود هستند که طبیعتا مانیتور های با ابعاد بزرگ تر دارای وضوح بالاتر و البته قیمت بیشتری نیز هستند بنابراین با در نظر گرفتن قیمت مانیتور می توانید محصول مناسب خود را پیدا کنید. برخی از گیمرهای حرفه ای تنها به دنبال سرعت فوق العاده مانیتور در بازی های رقابتی هستند و در واقع به پارامتر سرعت بیشتر از ابعاد مانیتور توجه می کنند؛ در این مواقع می توان با در نظر گرفتن المان نرخ تازه سازی برای انواع مانیتور ها به مانیتور گیمینگ با مشخصات مورد نظر رسید.

با برخی از بهترین مانیتور های گیمینگ آشنا شوید

اگر قصد خرید مانیتور گیمینگ را دارید اما نمی دانید که کدام مدل ها برای شما مناسب هستند، در ادامه با ما باشید تا بهترین مانیتور های گیمینگ را خدمت شما معرفی کنیم.

مشخصات مانیتور الجی مدل 27GN950-B

مشخصات مانیتور الجی مدل 27GN950-B
مشخصات مانیتور الجی مدل 27GN950-B

در صورتیکه کارت گرافیکی با قدرت بالا را برای مانیتور گیمینگ خود خریداری کرده اید، برای دریافت وضوح بالای آن باید بتوانید از  یک مانیتور پر قدرت استفاده کنید تا این دو در کنار همدیگر بتوانند مجموعه تکمیل شده ای را با کیفیت بالا به وجود بیاورند. مانیتور گیمینگ الجی 27GN950-B با نرخ فریم بالا تجلی بخش لحظات شیرین و رویایی شما در بازی های ویدئویی خواهد شد. وضوح 4k و همچنین استفاده از پنل ips در کنار همدیگر در این مانیتور قرار گرفته اند تا قدرت پشتیبانی از کارت گرافیک نسل جدید را پوشش دهند. لازم به ذکر است که این مانیتور در ابعاد ۲۷ اینچ طراحی شده و از فناوری اچ دی آر نیز حمایت می کند. از دیگر مشخصات ویژه مانیتور گیمینگ 27GN950-B می توان به نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز و همچنین پاسخ یک میلی ثانیه ای اشاره کرد که قدرت و دقت فوق العاده ویژه ای را به وجود می آورد. زاویه دید خوبی که این مانیتور ایجاد می کند را باید مدیون استفاده از فناوری ips در مانیتور دانست تا در نهایت در کنار هم قرار گرفتن این پارامتر ها به ساخت  یک مانیتور  قدرتمند بیانجامد.

حال به سراغ کیفیت صفحه و وضوح تصویر برویم؛ جاییکه تفکیک انواع رنگ ها با میزان کنتراست بالا شما را مجذوب زیبایی خود خواهد کرد. همچنین پایداری صفحات به نمایش گذاشته شده در مانیتور به همراه صافی تصاویر، سرعت آپدیت بالا و در نهایت زمان پاسخ گویی بالا از دیگر ویژگی های نمایش تصویر در مانیتور گیمینگ 27GN950-B به عنوان یکی از بهترین مانیتور های گیمینگ خواهد بود.

مشخصات مانیتور گیمینگ Gigabyte G27Q

مشخصات مانیتور گیمینگ Gigabyte G27Q
مشخصات مانیتور گیمینگ Gigabyte G27Q

اگر به دنبال یک مانیتور قدرتمند و البته با قیمت مناسب هستید، پیشنهاد ما به شنا خرید مانیتور گیمینگ Gigabyte G27Q است. این مانیتور ۳۳۰ دلاری نشان می دهد که همیشه هم لازم نیست برای داشتن یک مانیتور با کیفیت، هزینه بالایی را صرف کنید بلکه تنها کافی است هوشیارانه عمل کنید. وضوح ۱۴۴۰ پیکسلی به همراه تفکیک رنگ ها به شکلی زیبا زمینه ساز لذت از بازی های روان کامپیوتری خواهد بود.

اگر نگران اجرای بازی های سنگین بر روی مانیتور گیمینگ خود هستید، مانیتور Gigabyte G27Q این نگرانی شما را برطرف خواهد کرد چرا که نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتزی آمادگی اجرای این بازی ها را دارد. از طرف دیگر ارائه تصاویر واضح و زنده در مانیتور به محبوبیت های این محصول افزوده است و البته ویژگی های بیشتری در این مانیتور مثال زدنی است که شاید در قیاس با هزینه ای که برای آن پرداخت می کنید، بسیار قابل توجه باشد.

استفاده از نرم افزار اچ دی آر در مانیتور گیمینگ Gigabyte G27Q موجب شده است تا لذت بازی با آن چندین برابر گردد. صفحه نمایشی که برای مانیتور در نظر گرفته شده به صورت کاملا تخت با ابعاد ۲۷ اینچ انتخاب شده است تا در کنار نرخ تازه سازی ۱۴۴ هرتز خیال شما را برای اجرای بازی با سرعت مناسب آسوده کند. شفافیت و جنب و جوش مناسب رنگ های به کار رفته در پخش تصویر مانیتور از دیگر ویژگی های قابل ذکر برای مدل Gigabyte G27Q از بهترین مانیتور های گیمینگ خواهد بود.

مشخصات مانیتور گیمینگ Pixio PX277 Prime

مشخصات مانیتور گیمینگ Pixio PX277 Prime
مشخصات مانیتور گیمینگ Pixio PX277 Prime

اگر به دنبال تجربه یک بازی بدون ایراد و البته پر هیجان با یک مانیتور با امکانات فوق العاده هستید،مانیتور گیمینگ Pixio PX277 Prime این لذت را برای شما فراهم خواهد کرد. پنلی که برای این مانیتوردر نظر گرفته شده دارای ابعاد ۲۷ اینچ با وضوح ۱۴۴۰ پیکسلی است که که از نرخ سرعت ۱۶۵ هرتزی نیز پشتیبانی می کند.

از ویژگی های مثبت این مانیتور می توان به سازگاری عالی آن با انواع کارت گرافیک اشاره کرد به طوریکه قابلیت پوشش دهی هر نوع سیستم با کارت گرافیک را خواهد داشت. لازم به ذکر است که برخی از مانیتورها عملکرد مناسبی را در محیط هایی با نور زیاد ندارند اما مانیتور Pixio PX277 Prime این مشکل را به طور کامل برطرف کرده است و آمادگی اجرای تصاویر با وضوح بالا را در این مکان ها نیز دارد.

حال به بررسی قیمتی این مانیتور بپردازیم؛ جاییکه از این شاخصه می توان به عنوان نقطه عطفی برای فروش بیشتر محصول نام برد. با توجه به امکاناتی که برای این مانیتور در نظر گرفته شده است انتظار می رود که قیمت محصول بسیار بالا باشد اما چنین چیزی نیست. قیمت بسیار مناسب این مانیتور باعث شده است تا کسانی که به دنبال خرید مانیتور با کیفیت و قیمت مناسب هستند، به سراغ خرید Pixio PX277 Prime بروند. در نظر گرفتن حاشیه نازک برای صفحه نمایش این مانیتور به زیبایی ظاهری محصول افزوده است تا در نهایت کیفیت در کنار زیبایی به یک جا دیده شود.

مشخصات مانیتور گیمینگ مدل Acer Predator X38

مشخصات مانیتور گیمینگ مدل Acer Predator X38
مشخصات مانیتور گیمینگ مدل Acer Predator X38

به جرات می توان گفت که یکی از بهترین مانیتور های گیمینگ با کیفیت فوق العاده عالی، مدل Acer Predator X38 خواهد بود که با ابعاد ۳۸ اینچی به عنوان یک غول مانیتور عمل خواهد کرد. منحنی در نظر گرفته شده برای ظاهر مانیتور به همراه کیفیت فوق العاده تصاویر آن می تواند یک ترکیب عالی را برای زیبایی و کیفیت به نمایش بگذارد. رزولوشن ۳۸۴۰ و همچنین پنل ips برای مانیتور گیمینگ Acer Predator X38 خود گویای کیفیت و وضوح رنگ ها خواهد بود.

طراحی برخی از مانیتور های منحنی به گونه ای انجام گرفته است که سرعت تازه سازی آن ها پایین باشد تا مشکلی در روند کارکرد بازی های قدرتی پیش نیاید اما این مشکل به طور کامل در مانیتور صفحه منحنی Acer Predator X38 مرتفع شده است؛ جاییکه نرخ تازه سازی ۱۷۵ هرتز به چشم می خورد. یک مانیتور بسیار بزرگ با حاشیه بسیار کم و به شکل منحنی را تصور کنید؛ این زیبایی و حس خوب را مانیتور مدل Acer Predator X38 به شما هدیه می دهد.

مشخصات مانیتور گیمینگ مدل ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor

مشخصات مانیتور گیمینگ مدل ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor
مشخصات مانیتور گیمینگ مدل ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor

شاید تاکنون این ایده به ذهن شما هم خطور کرده باشد که یک مانیتور گیمینگ را چگونه می توان به یک مانیتور قابل حمل تبدیل کرد؟ مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor این رویا را به واقعیت تبدیل کرده است و برای کسانی که به دنبال بازی در هر مکان و زمانی هستند قطعا این محصول بسیار کاربردی خواهد بود. این مانیتور قابل حمل موجب شده است تا در هر مکانی بتوانید همانند یک لب تاب همراه با آن برخورد کنید و از بازی های ویدئویی پر کیفیت لذت ببرید. لازم به ذکر است که در مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor علاوه بر قابلیت حمل آن از بهترین امکانات با کیفیت عالی استفاده شده است به طوری که تمام نیاز های یک گیمر را برای داشتن لحظات رویایی برآورده می کند.

نمایشگری که برای ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor در نظر گرفته شده است به صورت کاملا سبک در ابعاد ۱۷ اینچی بوده که از فناوری آی پی اس نیز پشتیبانی می کند. نرخ تازه سازی ۲۴۰ هرتز در این صفحه نمایشگر موجب شده است تا گیمر با خیالی آسوده بتواند بازی های سنگین را بر روی مانیتور اجرا کرده و در این مسیر نیز بدون هیچ ایرادی تجربه بازی های خاطره انگیز را داشته باشد. جالب است بدانید که زمان پاسخ گویی برای مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor در حدود ۳ ثانیه است تا آن را به یک ابزار کاربردی و پر سرعت برای سرگرمی در مهمانی ها تبدیل کند. نرخ تازه سازی بالا در این مانیتور گیمینگ به اندازه ای است که در بازی های سنگین ویدئویی هم  شما را تنها نمی گذارد و این موضوع از مشخصات بارز این مانیتور همراه به حساب می آید.

اگر باتری ضعیف در مانیتور شما را مجبور می کند که مدام دستگاه را شارژ کنید، مانیتور گیمینگ ROG STRIX XG17AHPE Portable Monitor به عنوان بهترین مانیتور های گیمینگ وارد بازار شده است تا این نگرانی شما را پوشش دهد؛ در واقع استفاده از باتری با ظرفیت ۷۸۰۰ میلی آمپر موجب شده است تا گیمر بتواند برای ساعات طولانی بدون نگرانی از اتمام شارژ باتری، به بازی بپردازد. لازم به ذکر است که شما می توانید از این مانیتور ها به عنوان وسیله ای برای پیشبرد کار های اداری و یا انواع بازی ها استفاده کنید و البته این در حالی است که هزینه خرید محصول نیز بسیار منصفانه تعیین می شود.

نتیجه گیری پایانی

گیمر هایی که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند، همواره به دنبال استفاده از بهترین مانیتور های گیمینگ هستند که لذت بازی های ویدئویی را چندین برابر کنند. انواعی از مانیتور های مختلف در بازار موجود دارد که دارای ابعاد مختلف با کیفیت های متنوع هستند اما موضوعی که در اینجا حائز اهمیت خواهد بود این است که مانیتور خریداری شده بتواند قابلیت های کارت گرافیک را پوشش دهی کنند. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر برای خرید بهترین مانیتور های گیمینگ هستید، پیشنهاد ما به شما فروشگاه اینترنتی behzood  است. در این فروشگاه اینترنتی بهترین محصولات با بالاترین کیفیت و البته قیمت های رقابتی عرضه می شود.

adminwebsite

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با محصول مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0