بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان

دسته بندی :بررسی گوشی موبایل, تکنولوژی 6 بهمن 1400 adminwebsite 293
بهترین گوشی موبایل تا 5 میلیون تومان

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9T

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9T
مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Redmi 9T

ما خوشحالیم که شیائومی گوشی های مقرون به صرفه خود را در بازار گسترده تر در دسترس قرار می دهد و ورود Redmi 9T خبر بسیار خوبی است. یکی از محبوب‌ترین و موفق‌ترین محصولات از مجموعه شیائومی، با توجه به قیمت تهاجمی، در شرف فروش مناسبی است. امسال سری Redmi رقابت غیرمنتظره‌ای را با زیرمجموعه Poco شیائومی خواهد داشت.

این دو دستگاه تقریباً با چند تفاوت کوچیک در طراحی پشتی و انتخاب دوربین یکسان هستند. Redmi 9T یک گیره فوق عریض، یک تراشه NFC اضافه می کند و دارای پوشش ضد آب است. البته، این به معنای چند دلار اضافی برای Redmi 9T است که اگر به دنبال آن ویژگی های خاص هستید، ممکن است ارزشش را داشته باشد.

مشخصات شیائومی ردمی 9 تی در یک نگاه:

بدنه: 162.3×77.3×9.6mm، 198 گرم؛ جلو شیشه ای (گوریلا گلس 3)، قاب پلاستیکی، پشت پلاستیکی؛ پوشش ضد آب.

صفحه نمایش: 6.53 اینچ IPS LCD، 400 نیت (typ)، وضوح 1080x2340px، نسبت تصویر 19.5:9، 395ppi.

چیپست: Qualcomm SM6115 Snapdragon 662 (11 نانومتر): هشت هسته ای (4×2.0 GHz Kryo 260 Gold & 4×1.8 GHz Kryo 260 Silver)؛ آدرنو 610.

حافظه: 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت رم 6 گیگابایت؛ UFS 2.1 – 64 گیگابایت، UFS 2.2 – 128 گیگابایت؛ microSDXC (اسلات اختصاصی).

سیستم عامل/نرم افزار: Android 10، MIUI 12.

دوربین عقب: واید (اصلی): 48 مگاپیکسل، f/1.8، 26 میلی‌متر، 1/2.0 اینچ 0.8 میکرومتر، PDAF؛ زاویه بسیار عریض: 8 مگاپیکسل، f/2.2، 120˚، 1/4.0 اینچ 1.12 میکرومتر؛ ماکرو: 2 مگاپیکسل، f/2.4; عمق: 2 مگاپیکسل، f/2.4.

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل، f/2.1، 27 میلی‌متر (عرض)، 1/4.0 اینچ 1.12 میکرومتر.

فیلمبرداری: دوربین عقب: 1080p@30fps. دوربین جلو: 1080p@30fps.

باتری: 6000 میلی آمپر ساعت؛ شارژ سریع 18 وات، شارژ معکوس 2.5 وات.

متفرقه: شناسایی اثرانگشت (نصب شده در کنار)؛ رادیو FM؛ پورت مادون قرمز؛ جک 3.5 میلی متری، NFC (وابسته به بازار).

با کنار گذاشتن M3، Redmi 9T همچنان مانند یک راه‌حل پایه با قیمت حدود 150 یورو به نظر می‌رسد. از ویژگی های برجسته این گوشی می توان به بلندگوهای استریو، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، واحد فوق عریض، باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی و پوشش ضد آب قسمت داخلی آن اشاره کرد.

پیکربندی‌های حافظه نیز سخاوتمندانه هستند زیرا گوشی از 4/64 گیگابایت شروع می‌شود و در صورتی که 64 گیگابایت برای شما کافی نباشد، یک اسلات کارت microSD اختصاصی (غیر مشترک) می‌تواند فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهد. از سوی دیگر، چیپست تقریباً همان چیزی است که شما از دستگاهی در این رنج قیمتی انتظار دارید . اسنپدراگون 662، که یک سال پیش معرفی شد و با در نظر گرفتن کارایی، بلکه صرفه جویی در مصرف انرژی ساخته شده است.

با توجه به Poco M3 ، در حال حاضر ایده خوبی در مورد انتظارات از Redmi 9T داریم، اما مطمئن خواهیم شد که به‌روزرسانی‌های کوچک نسبت به M3 و اینکه آیا تفاوت قیمت را جبران می‌کنند، ارزیابی می‌کنیم.

جعبه گشایی شیائومی ردمی 9 تی

این گوشی در یک جعبه استاندارد با دفترچه‌های راهنمای کاربر معمولی، کابل USB-A به USB-C برای شارژ و انتقال داده و یک شارژر با توان 22.5 وات عرضه می‌شود، اما درپوش گوشی 18 وات است. شیائومی اغلب شارژر های قوی تری را برای گوشی های ارزان قیمت خود عرضه می کند، زیرا تولید یک شارژر که بتواند مدل های بیشتری را پوشش دهد ارزان تر است.

جعبه همچنین حاوی یک قاب سیلیکونی شفاف برای گوشی است که گوشی به خوبی در آن جا می شود.

شیائومی یکی از پرکارترین تولیدکنندگان گوشی های میان رده و مقرون به صرفه است، به طوری که بزرگترین رقیبش اغلب خودش است. از نظر ویژگی‌ها و مشخصات، Redmi Note 9T بیشتر با گوشی‌های دیگر این برند مانند Xiaomi Mi 10T Lite و Poco X3 NFC رقابت می‌کند تا با گوشی‌های Motorola، Nokia یا Oppo !

Redmi Note 9T بخشی از سری گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه ردمی شیائومی است .اگرچه همانطور که گفته شد گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه را تحت هر دو برند شیائومی می و پوکو نیز عرضه می‌کند. این یکی از گوشی های نسل نهم Redmi است که در اوایل سال 2021 در کنار Redmi 9T عرضه شد.

ظاهراً این گوشی جانشین شیائومی ردمی نوت 8 تی از اواخر سال 2019 است، اما این دو گوشی به جز رده قیمتی و نام، اشتراکات کمی دارند. شاید منطقی‌تر باشد که شیائومی ردمی نوت 9 تی را برابر با Poco X3 NFC و شیائومی Mi 10T Lite که در قیمت مشابهی قرار دارند و مشخصات مشابهی ارائه می‌دهند، نگاه کنیم. مزیت گوشی Redmi نسبت به اولی اتصال 5G و قیمت کمی پایین تر است و نسبت به دومی یک باتری بزرگتر است و نه چیز دیگری.

قیمت و در دسترس بودن ردمی نوت 9 تی شیائومی

شروع از 229 پوند / 399 دلار استرالیا (حدود 310 دلار)

نسخه های 64 یا 128 گیگابایتی

موجود در بریتانیا، می تواند به استرالیا بیاید.

شیائومی ردمی نوت 9 تی 229 پوند / 399 دلار استرالیا (حدود 310 دلار) با فضای ذخیره سازی 64 گیگابایتی و 249 پوند / 449 دلار استرالیا (تقریباً 340 دلار) برای نسخه 128 گیگابایتی قیمت دارد – این یک افزایش قیمت متوسط ​​برای دو برابر فضای ذخیره سازی است، بنابراین توصیه می کنیم آن را انتخاب کنید.

عرضه در ایالات متحده بعید است، زیرا شیائومی تمایل دارد گوشی‌های خود را در آنجا عرضه نکند، اما اکثر گوشی‌های Redmi سرانجام در استرالیا عرضه می‌شوند، و سایر دستگاه‌های Redmi Note 9 در آنجا ظاهر شده‌اند.

قیمت گوشی 64 گیگابایتی با قیمت 64 گیگابایتی شیائومی Mi 10T Lite مطابقت دارد که در مناطقی که در آن فروخته می‌شود، «ارزان‌ترین تلفن 5G» را در اختیار داشت (اما به لطف Note 9T، اکنون به اشتراک گذاشته شده است). با این حال، گوشی 128 گیگابایتی Mi 10T Lite 299 پوند (تقریباً 400 دلار / 540 دلار استرالیا) قیمت دارد، که افزایش قیمت زیادی است، بنابراین اگر به فضای ذخیره‌سازی بیشتری نیاز دارید، ممکن است بخواهید Note 9T را انتخاب کنید.

طراحی

حسگر اثرانگشت کناری با دسترسی آسان

در پشت پلاستیکی بافت دار احساس خوبی برای نگه داشتن دارد

در رنگ مشکی یا بنفش عرضه می شود.

شیائومی ردمی نوت 9 تی با ابعاد 161.2 در 77.3 در 9.1 میلی‌متر و وزن 199 گرم کوچک‌ترین گوشی نیست، اما مطمئناً بزرگ‌ترین گوشی در این رنج قیمتی نیست.

لنزهای دوربین در یک برآمدگی تقریباً دایره‌ای قرار گرفته‌اند، اما بالا و پایین آن مربعی شکل است و در یک محفظه دایره‌ای قرار گرفته است. هم Poco X3 NFC و هم Mi 10T Lite از این طراحی استفاده می‌کنند. این برجستگی زیاد بیرون نمی‌زند، اگرچه وقتی به صورت رو به بالا روی سطوح سخت قرار می‌گیرد، از صاف نشستن گوشی جلوگیری می‌کند.

Redmi Note 9T هرر رنگی را که از این گوشی انتخاب کنید، متن سفیدی را در پشت تلفن خواهید دید که عبارت «Redmi» و «5G» را نشان می‌دهد، همچنین صفحه دیگ تولید، و نشان‌های گواهینامه و بازیابی را نیز مشاهده خواهید کرد، که به نظر ما ظاهر جذابی را مخدوش کرده است.

صفحه نمایش

صفحه نمایش 6.53 اینچی FHD+ با رفرش 90 هرتز

پنل LCD، بنابراین کنتراست وجود ندارد

خطای ورودی لمسی گاه به گاه

اندازه نمایشگر شیائومی ردمی نوت 9 تی 6.53 اینچ است، یک لمس بزرگتر از نمایشگر 6.3 اینچی Note 8T، اما با Note 9 مطابقت دارد و از صفحه نمایش 6.67 اینچی Note 9 Pro کوچکتر است. مانند همه آن دستگاه ها و در واقع اکثریت قریب به اتفاق گوشی های هوشمند، وضوح تصویر Full HD+ دارد.

در لبه سمت راست گوشی یک اسکنر اثر انگشت نصب شده در دکمه روشن/خاموش تعبیه شده است.ما دریافتیم که دسترسی به آن و فعال‌سازی آن آسان است و قفل گوشی را راحت می‌کند. در بالای این دکمه تنظیم صدا قرار دارد و گوشی همچنین دارای درگاه USB-C، جک 3.5 میلی متری هدفون و بلستر مادون قرمز است.

ابزار دوم به گوشی شما امکان می دهد سیگنال های مادون قرمز را ارسال کند، که عمدتاً توسط برنامه Mi Remote استفاده می شود و به شما امکان می دهد از تلفن هوشمند خود به عنوان تلویزیون، پروژکتور، دوربین یا کنترل از راه دور AC استفاده کنید.

اکثر گوشی‌های با این قیمت دارای پشتی پلاستیکی هستند، که در عین بادوام بودن و به طور کلی چسبندگی خوب، می‌تواند حتی یک گوشی «مقرون‌به‌صرفه» را کمی «ارزان» به نظر برساند. با این حال، پشت پلاستیکی Redmi Note 9T دارای بافتی ناهموار است که باعث می‌شود به طرز شگفت‌انگیزی شبیه چرم به نظر برسد.

دوربین ها

48 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل + 2 مگاپیکسل

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی عکس های دلپذیری می گیرد

شیائومی ردمی نوت 9 تی سه دوربین پشتی سلف خود را به ارث برده است. 48 مگاپیکسل f/1.8 اصلی، 2 مگاپیکسل f/2.4 ماکرو و 2 مگاپیکسل f/2.4 سنسور عمق. اما دوربین فوق عریض گوشی را از دست می‌دهد. با Note 9T عکس‌های نفس‌گیر نمی‌گیرید، اما اگر عکاسی با گوشی هوشمند شما صرفاً کاربردی باشد، برایتان مهم نخواهد بود که چه چیزی در اینجا ارائه می‌شود.

عکس‌ها محدوده دینامیکی زیادی نداشتند، بنابراین به نظر می‌رسید رنگ‌ها کمی شبیه‌تر از آنچه باید به نظر می‌رسند، و این در مورد سوژه‌های نزدیک بیشتر از عکس‌های عریض قابل‌توجه بود. اگرچه تصاویر نسبتاً روشن به نظر می رسیدند.

عملکرد و مشخصات

چیپست مدیاتک Dimensity 800U با عملکرد چشمگیر

بازی و باز کردن برنامه ها را به خوبی مدیریت می کند

سازگار با 5G

در داخل شیائومی Redmi Note 9T یک چیپست مدیاتک Dimensity 800U قرار دارد و در حالی که این یک پردازنده تلفن مقرون به صرفه است، قدرت پردازشی بسیار چشمگیری را ارائه می دهد.

در یک تست بنچمارک، Note 9T امتیاز چند هسته ای 1799 را به دست آورد که برای گوشی با قیمت آن بالاست. این گوشی موتورولا اج و گوگل پیکسل 5 را شکست می‌دهد، که هر دو قیمت بسیار بالاتری نسبت به Note 9T دارند، اگرچه Mi 10T Lite که همانطور که اشاره کردیم قیمت مشابهی دارد، امتیاز 1931 را کسب کرد.

نرم افزار

اندروید 10 با رابط کاربری MIUI

مشکل bloatware ثابت شیائومی

اسکنر اپلیکیشن مفید، هرچند اغلب آزاردهنده MIUI برمی گردد

شیائومی ردمی نوت 9 تی اندروید 10 را اجرا می کند و رابط کاربری MIUI شیائومی در بالای آن قرار دارد. این یک رابط کاربری مفید است، با گزینه های سفارشی سازی فراوان و طراحی زیبا، اما یک مشکل بزرگ دارد: bloatware. شیائومی تنها شرکتی نیست که این مشکل را دارد.

هنگامی که برای اولین بار تلفن را روشن می کنید، تعداد زیادی برنامه از پیش نصب شده را خواهید دید که احتمالاً اکثر آنها را حذف خواهید کرد. اینها شامل Amazon Shopping، TikTok، eBay، LinkedIn، AliExpress، Agoda، WPS Office و شش بازی، و همچنین تعداد زیادی از برنامه های خود شیائومی است. گوشی‌های شیائومی مدتی است که از این مشکل رنج می‌برند، و در حالی که به نظر می‌رسد میزان bloatware روی گوشی‌هایی که در اواخر سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شوند کاهش می‌یابد، در اینجا دوباره به ترفندهای قدیمی خود می‌پردازد.

عمر باتری

باتری 5000 میلی آمپری

به راحتی یک روز کامل دوام می آورد، اما دو روز کامل دوام نمی آورد

شارژ سیمی 18 واتی

با باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی متوجه شدیم که شیائومی ردمی نوت 9 تی به راحتی تا یک روز استفاده دوام می‌آورد.

حدس می زنیم عمر باتری فقط به یک روز دوم افزایش یابد اگر در استفاده از آن بسیار مقرون به صرفه باشید، حداقل بر اساس آزمایش . به همین دلیل نمی‌توانیم آن را «عمر باتری دو روزه» بنامیم.

Redmi Note 9T
با 18 وات شارژ می‌شود، که به خصوص با توجه به اندازه باتری آن، خیلی سریع نیست.

اگر شما 5G کم هزینه می خواهید.
اگر می خواهید اتصال 5G بدون شکستن بانک، برای پخش بازی ها یا دانلود فیلم ها، این گزینه خوبی است.

بسیاری از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه ممکن است استفاده از آن‌ها را بسیار کند به نظر برسد، اما Redmi Note 9T یکی از آنها نیست. این یکی از سریع ترین گوشی ها در رده قیمتی خود است.

اگر شما اسکنرهای اثرانگشت کناری را دوست دارید.
قرار دادن اسکنر اثر انگشت یک اولویت است، اما اگر دوست دارید قفل گوشی خود را با قرار دادن انگشت شست خود روی لبه گوشی باز کنید، این یک انتخاب عالی است.
اما اگر
شما با یک قاب از گوشی خود محافظت می کنید.
در دست گرفتن شیائومی ردمی نوت 9 تی احساس خوبی دارد، اما اگر از کیس استفاده کنید، از این مزیت بهره نخواهید برد .

اگر شما به قدرت عکاسی جدی نیاز دارید.شیائومی واقعاً هنوز کل «گوشی با دوربین کم‌هزینه» را حل نکرده است، و اگر می‌خواهید قدرت عکاسی با بودجه کمی داشته باشید، انتخاب‌های بهتری وجود دارد.

Mi 10T Lite
یک گزینه است.
اگر فقط به ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیاز دارید، Xiaomi Mi 10T Lite گزینه بهتری است و همچنین ممکن است بسته به بودجه شما برای ۱۲۸ گیگابایت انتخاب ترجیحی شما باشد.

معرفی گوشی موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho

معرفی گوشی موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
معرفی گوشی موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho

(128 گیگابایت، 4 گیگابایت) 6.5 اینچی HD+، اگزینوس 850،
دوربین چهارگانه 48 مگاپیکسلی،
دو سیم کارت GSM بدون قفل جهانی 4G ولت (T-Mobile، AT&T، مترو) مدل بین المللی A127F/DS (بسته SD 64 گیگابایت)

جزئیات

حامل بی سیم

T-Mobile، آنلاک شده

نام تجاری: سامسونگ الکترونیک

ظرفیت ذخیره سازی حافظه: 128 گیگابایت

سیستم عامل: اندروید 11

تعداد اسلات سیم کارت:دو سیم کارته

اندازه صفحه نمایش : 6.5 اینچ

نوع نمایش: ال سی دی

شرکت تولید کننده: سامسونگ

سایر ویژگی های دوربین: عقب جلو

قابل به ذکر است که ؛محصولات دارای دوشاخه برق برای استفاده در ایالات متحده طراحی شده‌اند. پریزها و ولتاژ در سطح بین المللی متفاوت است و این محصول ممکن است برای استفاده در مقصد شما به آداپتور یا مبدل نیاز داشته باشد.

صفحه نمایش بیشتر به معنای فضای بیشتر برای بازی است: نمای خود را به صفحه نمایش 6.5 اینچی Infinity-V Galaxy A12 Nacho گسترش دهید و ببینید چه چیزی را از دست داده اید. به لطف فناوری HD+، محتوای روزمره شما واضح و شفاف به نظر می رسد. عکاسی موبایل خود را با دوربین چهارگانه ارتقا دهید: با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی لحظات به یاد ماندنی را با جزئیات واضح ثبت کنید. با دوربین فوق عریض، زاویه دید را افزایش دهید. با دوربین عمقی فوکوس را سفارشی کنید یا با دوربین ماکرو به جزئیات نزدیکتر شوید. باتری 5000 میلی آمپری (معمولی) به شما امکان می دهد تا ساعت ها به انجام کاری که انجام می دهید ادامه دهید. و با حداکثر 15 وات شارژ سریع تطبیقی، Galaxy A12 Nacho به سرعت به قدرت کامل باز می گردد. به خودتان فضای بیشتری برای بازی بدهید: Galaxy A12 Nacho قدرت پردازش هشت هسته‌ای را با حداکثر 4 گیگابایت رم ترکیب می‌کند تا عملکرد سریع و کارآمد را برای کار در دست اجرا داشته باشد. از 128 گیگابایت حافظه داخلی لذت ببرید.

ویژگی ها و جزئیات

صفحه نمایش 6.5 اینچی 720 x 1600 (HD+) PLS TFT LCD Infinity-V، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، اثر انگشت (نصب شده در کنار)

128 گیگابایت رام، 4 گیگابایت رم، اگزینوس 850 (8 نانومتری)، هشت هسته ای (4×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55 و 4×2.0 گیگاهرتز Cortex-A55)، Mali-G52، اندروید 11، رابط کاربری One UI 3.1

دوربین عقب: 48 مگاپیکسل، F2.0 + 5 مگاپیکسل، F2.2 + 2 مگاپیکسل، F2.4 + 2 مگاپیکسل، F2.4، دوربین جلو: 8 مگاپیکسل، F2.2، بلوتوث 5.0

باندهای 2G: 850، 900، 1800، 1900 مگاهرتز، باندهای 3G: 850، 900، 1700، 1900، باندهای 4G LTE: 1، 3، 5، 7، 8، 20، 28، 38، 34، 40، SIM

مدل بین المللی ،بدون گارانتی در ایالات متحده. سازگار با اکثر حامل های GSM مانند T-Mobile، AT&T، MetroPCS، و غیره. با حامل های CDMA مانند Verizon، Cricket، Boost کار نمی کند.

بررسی ناچو سامسونگ گلکسی A12

Galaxy A12 Nacho
دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS IPS با وضوح استاندارد 720p است.

با ترکیب اندروید 11 و رابط کاربری One UI 3.1، عملکرد روان را ارائه می دهد.

به دلیل وجود چیپست 8 نانومتری اگزینوس 850 در سطح مبتدی، جایگزین های زیادی را از دست می دهد.

در مورد دوربین، دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که کاملا راضی کننده است.

یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپری غیر قابل جابجایی همراه با این گوشی ارسال می شود.

طراحی و نمایش

این محصول دارای یک قاب آلومینیومی است که دارای لعاب های رنگی عمیق است. گلکسی A12 Nacho که در رنگ‌های مشکی، آبی و قرمز موجود است، از چیدمان زیبایی برخوردار است. رنگ های عمیق با نام تجاری در پنل پشتی مطابقت دارند، در حالی که دوربین های چهارگانه در یک مربع کوچک قرار دارند. رنگ مات دلیل آرامش چشم نواز آن است. همانطور که برای بسیاری از کاربران، استفاده از حسگر اثر انگشت که در نوار کناری سمت راست گوشی تنظیم شده است، راحت است. رویکرد کلی آن ممکن است برای شما جذاب نباشد، اما ویژگی هایی که ارائه می دهد ارزش پول شما را دارد.

در بخش جلویی، صفحه نمایش 6.5 اینچی PLS IPS با وضوح 720p وجود دارد. شما از مشکلات خیره کننده و همچنین تاری حرکت شکایت خواهید کرد. حتی تراکم 270 PPI نیز انتخاب خوبی برای عملکرد بصری بهتر نیست. برای رقابت ، ثابت شده است که بهترین ویژگی‌ها با همان بودجه بهتر عمل می‌کنند، چیزی که Redmi به ما نشان داد، و همچنین برخی از گوشی های کمتر شناخته شده هستند.

در مورد وزن گوشی نیز باید گفت که وزن آن 205 گرم است. از سوی دیگر، نوار کناری با ضخامت 8.9 میلی متر نیز ادعا می کند که ضخیم تر از هر گوشی هوشمند دیگری است. هیچ محافظ گوریلا گلس برای محافظت در برابر گرد و غبار/آب وجود ندارد.

حافظه و فضای داخلی

اینجاست که متوجه تفاوت مهم دیگری بین نسخه قبلی و سایر جایگزین ها می شوید. این گوشی غیرمنتظره بر روی اندروید 11 اجرا می شود که ثابت می کند در همه دسته ها قهرمان است. و اضافه شدن رابط کاربری One UI 3.1 یک موهبت برای عملکرد روان و بدون مشکل است. شکی نیست که هر کار به قدری روان اجرا می شود که شما متوجه نبود چیپست بهتری نخواهید شد.از این پس این ترکیب عملکرد رضایت بخشی را برای تمامی کاربران ارائه می دهد.

این گوشی با چیپست 8 نانومتری Exynos 850 عرضه می‌شود. در حالی که اکثر گوشی های هوشمند نسخه بهتری از چیپست را ارائه می دهند، سامسونگ گاهی اوقات با این چیپست اولیه عرضه می شود.

این مطمئناً برای گیمرها انتخاب خوبی نیست، در عوض، فقط می توانید با سرعت خاصی مرور کنید، چت کنید و غیره. اما پردازنده هشت هسته ای آنقدر هوشمندانه ساخته شده است که این قسمت فقط عملکرد بهتری را ارائه می دهد. حداکثر سرعت ساعتی که ارائه می دهد 2.0 گیگاهرتز برای هر دو هسته است. علاوه بر این، وجود واحد گرافیکی Mali-G52 ادعا می کند که تجربه های بصری بهتری را به همراه دارد.

از نظر ذخیره سازی، انواع مختلفی وجود خواهد داشت. گلکسی A12 Nacho با یک نوع فضای ذخیره‌سازی اضافی نسبت به نسل قبلی خود در چهار گزینه ارائه می‌شود.

در جایی که نسخه اصلی، 3 گیگابایت و 32 گیگابایت با 12k ارائه می شود، گزینه بهتری را در سایر تلفن ها خواهید یافت. شما انواع دیگری نیز دارید که شامل 4 گیگابایت رم با 32 گیگابایت، 64 گیگابایت و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی.خوشبختانه، شما می توانید ظرفیت ذخیره سازی را از طریق اسلات اختصاصی microSD افزایش دهید.

دوربین

این دوربین دارای یک دوربین چهارگانه است که در آن دوربین اصلی دارای سنسور فوکوس خودکار 48 مگاپیکسلی است. به همین دلیل است که برخی از بهترین تصاویر ارزشمند رسانه های اجتماعی را ارائه می دهد که دوست خواهید داشت. چه در شب و چه در روز، با وضوح، هر تصویر لرزش را در تصویر خود حفظ می کند.

طبیعت با هویت خود زیباتر است، اگرچه این ویژگی شایسته رقابت نیست. با کمک یک سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی، دیدی عالی از جهان از زوایای مختلف خواهید داشت. اگر بیشتر به دوربین معتاد هستید، استفاده از عمق 2 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ممکن است انتخاب نهایی شما باشد. هر بار که روی یک تصویر کلیک می کنید، به نظر می رسد که عکاسی خود را به سطح بهتری اضافه می کنید.

امروزه، آنها در همه گوشی های هوشمند مشترک هستند، بنابراین هنگام خرید گوشی نباید هیجان زیادی وجود داشته باشد. از طرفی فیلمبرداری 1080p از ویژگی های قابل توجه این مدل است. این شرکت به کیفیت دوربین خود افتخار می کند!!

وقتی دوربین‌های عقب خسته به نظر می‌رسند، دوربین جلو را اعمال کنید تا ظاهر زیبایی را که می‌خواهید در حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید.دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی آن با این بودجه بسیار استاندارد است. به علاوه، توانایی ضبط ویدیوهای واضح 1080p این گوشی را به یک انتخاب ارزشمند تبدیل می کند. اما از آنجایی که بازار گوشی های هوشمند بسیار رقابتی است، این ویژگی ها بهتر به نظر نمی رسند.

باتری

Galaxy A12 Nacho
با پشتیبانی از باتری Li-Po 5000mAh، عمر باتری یک روز کامل را ارائه می دهد. این مطمئناً بهترین انتخاب برای گیمرهای سبک است، اما پردازنده آن بهتر از گزینه های جایگزین نیست که می تواند برای آنها ناامید کننده باشد.

اگرچه مشخصات نشان می دهد که با یک شارژر سریع 15 واتی عرضه می شود، به نظر نمی رسد ظرفیت زیادی برای ارائه شارژ سریع وجود داشته باشد. در مقایسه با یک شارژر معمولی، شارژ کمی سریع‌تر ارائه می‌کند، اما نه رضایت‌بخش.
صحبت در مورد قیمت گوشی هوشمند Samsung Galaxy A12 Nacho تقریباً 149 دلار (12000 روپیه) است!

ویژگی ها ی مثبت

صفحه نمایش بلند.
پشتیبانی از رابط کاربری سفارشی 3.1
سیستم عامل اندروید 11 را می توان به اندروید 12 ارتقا داد.
عملکرد مناسب با چیپست 8 نانومتری.
اسلات کارت micro SD اختصاصی.
تصویر با کیفیت خوب در نور روز مناسب.
NFC
فعال است.

ظرفیت باتری بزرگ با شارژ سریع 15 واتی.
منبع مناسب با بودجه کم

ویژگی های منفی

وضوح صفحه نمایش پایین
حداکثر پشتیبانی از 4 گیگابایت رم
ممکن است مشکل گرمایش ظاهر شود.
عکاسی سلفی متوسط.
بدون محافظ گوریلا گلس
نه برای بازی های پیشرفته یا چند وظیفه ای

نتیجه

به جز چیپست اگزینوس 850، سامسونگ گلکسی A12 ناچو در مجموع یک گوشی هوشمند خوب در بخش کم‌هزینه است. جایی که گلکسی مجموعه عظیمی دارد، Nacho گوشی دیگری است که به سری گلکسی A12 اضافه شده است.این گوشی هوشمند رنگارنگ انتخاب خوبی برای همه افرادی است که به دنبال یک گوشی هوشمند کم‌هزینه با مشخصات بسیار عالی هستند.

اگر 149 دلار خرج می کنید، Galaxy A12 Nacho یک گوشی هوشمند شگفت انگیز است که ارزش پول شما را دارد. همچنین Realme C25Y با همین قیمت وجود دارد، در غیر این صورت، می‌توانید گوشی هوشمند TCL 20R را بررسی کنید.

مشخصات گوشی موبایل Huawei Y7a

مشخصات گوشی موبایل Huawei Y7a
مشخصات گوشی موبایل Huawei Y7a

[8:23 PM, 1/26/2022] Fatemeh Qzd: شاید این نقطه مناسبی برای ذکر این نکته باشد که P smart 2021 نیز در برخی بازارها با نام Y7a با مشخصات یکسان شناخته می شود. همانطور که می توانیم بگوییم، تنها تفاوت در دسترس بودن گزینه ذخیره سازی 64 گیگابایتی در Y7a است، در حالی که P smart 2021 تنها در تریم 128 گیگابایتی عرضه می شود. ما در ادامه این بررسی به «P smart 2021» می‌پردازیم، زیرا این همان چیزی است که روی جعبه دستگاه ما نوشته شده است، اما یافته‌های ما باید به همان اندازه برای Y7a قابل اجرا باشد.

به هر حال، P smart 2021 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی FullHD است و در مقابل OLED یک LCD است .OLED ها را می توان در این دسته قیمت داشت. در اینجا یک چیپست Kirin 710A در راس آن قرار دارد، یک طراحی داخلی که در سال 2018 معرفی شد و کمی طولانی است، به علاوه “A” در نام نشان دهنده فرآیند تولید 14 نانومتری است که در آن 710 های دیگر 12 نانومتری بودند.

همچنین یک دوربین استاندارد در پشت با یک واحد اصلی 48 مگاپیکسلی وجود دارد که با یک ماژول فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو ماژول 2 مگاپیکسلی تکمیل شده است.یکی برای نمای نزدیک و دیگری برای تشخیص عمق. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بخش تصویربرداری را کامل می کند.

این روزها با سرویس‌های موبایل هواوی و اپ گالری جایگزین شده‌اند، دریافت یک گوشی هواوی این روزها همچنان به معنای دریافت برنامه‌ها و بازی‌های مورد علاقه‌تان است که به راحتی با گوشی‌های اندرویدی به لطف گوگل امکان‌پذیر نیست.

مشخصات Huawei P smart 2021:

بدنه: 165.7×76.9×9.3mm، 206 گرم؛ رنگ ها: سبز ، طلایی سرخ، مشکی نیمه شب.

صفحه نمایش: 6.67 اینچ IPS LCD، وضوح 1080×2400 پیکسل، نسبت تصویر 20:9، 395ppi.

چیپست: Kirin 710A (14 نانومتر): هشت هسته ای (4×2.0 گیگاهرتز Cortex-A73 و 4×1.7 گیگاهرتز Cortex-A53). Mali-G51 MP4.

حافظه: 128 گیگابایت 4 گیگابایت رم؛ microSDXC (اسلات اختصاصی).

سیستم عامل/نرم افزار: Android 10، EMUI 10.1، بدون خدمات Google Play.

دوربین عقب: واید (اصلی): 48 مگاپیکسل، f/1.8، 26 میلی‌متر، 1/2.0 اینچ 0.8 میکرومتر، PDAF؛ زاویه بسیار عریض: 8 مگاپیکسل، f/2.4، 120˚؛ ماکرو: 2 مگاپیکسل، f/2.4؛ عمق: 2 مگاپیکسل، f/2.4؛ فلاش LED، HDR، پانوراما.

دوربین جلو: 8 مگاپیکسل، f/2.0؛ HDR

فیلمبرداری: دوربین عقب: 1080p@60/30fps. دوربین جلو: 1080p@30fps.

باتری: 5000 میلی آمپر ساعت؛ شارژ سریع 22.5 وات

متفرقه: اثرانگشت (نصب شده در کنار)، شتاب سنج، مجاورت، قطب نما، رادیو FM.

مشخصات فنی Huawei Y7a

ابعاد: 165.7 x 76.9 x 9.3 میلی متر (6.52 x 3.03 x 0.37 اینچ)

وزن: 206 گرم (7.27 اونس)

سیم کارت: دو سیم کارت (نانو سیم کارت، دو سیم کارت آماده به کار)

رنگ‌ها: سبز ، طلایی سرخ، مشکی نیمه‌شب

«صفحه نمایش»

نوع: IPS LCD

اندازه: 6.67 اینچ، 107.4 cm2 (~84.3% نسبت صفحه نمایش به بدنه)

رزولوشن: 1080 x 2400 پیکسل، نسبت 20:9 (~395ppi تراکم)

سیستم عامل: Android 10، EMUI 10.1، بدون خدمات Google Play

چیپست: Kirin 710A (14 نانومتر)

CPU: هشت هسته ای (4×2.0 گیگاهرتز Cortex-A73 و 4×1.7 گیگاهرتز Cortex-A53)

پردازنده گرافیکی: Mali-G51 MP4

حافظه

اسلات کارت: microSDXC (اسلات اختصاصی)

داخلی: 64 گیگابایت 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت رم 4 گیگابایت

دوربین اصلی

چهارگانه:

48 مگاپیکسل، f/1.8، 26 میلی‌متر (عرض)، 1/2.0 اینچ، 0.8 میکرومتر، PDAF
8 مگاپیکسل، f/2.4، 120˚ (فوق عریض)، 1/4.0 اینچ 1.12 میکرومتر
2 مگاپیکسل، f/2.4، (ماکرو)
2 مگاپیکسل، f/2.4، (عمق)

ویژگی ها: فلاش LED، HDR، پانوراما

فیلمبرداری: 1080p@30/60fps

دوربین سلفی

تک: 8 مگاپیکسل، f/2.0، (عریض)

ویژگی ها: HDRVideo1080p@30fps

صدا

بلندگو: بله

جک 3.5 میلی متری: بله

شبکه

فناوری: GSM / HSPA / LTE

COMMS

WLAN: Wi-Fi 802.11 b/g/n، Wi-Fi Direct، هات اسپات

بلوتوث: 5.1، A2DP، LE

GPS: بله، با A-GPS، GLONASS، BDS

رادیو: رادیو FM

USB: USB Type-C 2.0، USB On-The-Go

امکانات

حسگرها: اثر انگشت (ساخته شده در کنار)، شتاب سنج، مجاورت

باتری

نوع: Li-Po 5000 mAh، غیر قابل جابجایی

شارژ: شارژ سریع 22.5 وات، 46 درصد در 30 دقیقه.
[8:23 PM, 1/26/2022] Fatemeh Qzd: داخل جعبه
Y7a
در یک بسته بندی معمولی هوآوی، یک جعبه مقوایی سفید حداقلی عرضه می شود.شما یک شارژر 22.5 واتی، یک کابل از نوع a تا نوع c و یک پین اجکتور سیم کارت خواهید داشت.

هدفون در جعبه خرده فروشی موجود است. و من امیدوار بودم که یک قاب سیلیکونی برای محافظت از دستگاه داشته باشد.‌

طراحی و ساخت

پنل پشتی و فریم میانی از پلاستیک ساخته شده است، اما ظاهر ارزانی ندارد.

پنل پشتی دارای انحناهای جانبی است که در دست گرفتن آن راحت است. طراحی ماژول دوربین یادآور سری P40 است. به صورت عمودی روی هم چیده شده است، با زاویه فوق عریض در بالا، 48 مگاپیکسل عرض، 2 مگاپیکسل عمق و 2 مگاپیکسل ماکرو در پایین. ماژول کمی بیرون می‌آید، اما نه به اندازه‌ای که باعث ایجاد لرزش شود.

در پایین دستگاه یک پورت USB نوع C، میکروفون اصلی و پورت صوتی 3.5 میلی‌متری وجود دارد.

در بالا یک میکروفون ثانویه و یک دوربین سلفی سوراخ دار در پنل جلویی قرار دارد.

پنل سمت راست دکمه تنظیم صدا است که هنوز از پلاستیک و در عین حال قابل لمس ساخته شده است. یک دکمه روشن/خاموش/قفل که به عنوان شناسایی اثر انگشت نیز عمل می‌کند، دسترسی به آن راحت است.

در طرف مقابل، شیار کارت سه گانه قرار دارد که می تواند دو سیم کارت نانو و یک کارت microSD را در خود جای دهد.

چند رسانه ای

Y7a
دارای صفحه نمایش بزرگ 6.67 اینچی Full HD است. این یک پنل LCD با وضوح 1080×2400 پیکسل در نسبت تصویر 20:9 با تراکم پیکسلی 395ppi است. اگرچه این یک پنل LCD است، اما نمایشگر آن هنوز واضح است.می‌توانید تنظیمات نمایشگر را تغییر دهید، می‌توانید برای حالت رنگ عادی و برای دمای رنگ پیش‌فرض، گرم و سرد را انتخاب کنید.

دوربین

Y7a
دارای تنظیمات دوربین چهارگانه پشتی است. دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی عریض با f/1.8، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 120 درجه در , f/2.4، ماکرو 2 مگاپیکسلی با f/2.4 و حسگر عمق 2 مگاپیکسلی با f/2.4.

برای عکس‌های نور روز، عکس‌ها برای بخش آن خوب بودند. جزئیات خوب هستند.

EMUI و HMS

این EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10 را اجرا می‌کند. Y7a سرویس Google Play را ندارد، HUAWEI AppGallery بیشتر برنامه‌های مورد علاقه شما را ارائه می‌کند و ویجت جستجوی Petal که به شما امکان می‌دهد برنامه‌ها را از وب‌سایت‌های رسمی نصب کنید.

برخی از bloatware ها مانند نمادهای برنامه ها در پوشه های دسته بندی در انتظار دانلود هستند. و برای خلاص شدن از شر آنها، باید آنها را یکی یکی حذف کنید.

ویژگی چند پنجره ای نیز در دسترس است که برای انجام چند کار بسیار مفید است. و یک پشتیبانی از حرکت بند انگشتی در به‌روزرسانی اخیر اضافه شده است که به شما امکان می‌دهد با یک ضربه زدن به صفحه یک اسکرین شات بگیرید و با دو ضربه زدن شروع به ضبط صفحه کنید.

عملکرد و معیار

Y7a
از تراشه HiSilicon Kirin 710A با 4 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و پردازنده گرافیکی Mali G51 MP4 استفاده می کند. حتی با یک چیپست 14 نانومتری، وظایف عمومی و چند وظیفه ای، عملکرد خوبی دارد.

برای بازی، Genshin Impact عنوانی سنگین با تقاضای بسیار بالا در زمینه گرافیک است.همانطور که انتظار می رفت، نرخ فریم آسیب می بیند.

معیارها

AnTuTu v8 – 158,858

GeekBench 5 – 299 (تک هسته)، 1196 (چند هسته ای)

علامت سه بعدی – 1082 (SSE – OpenGL 3.1)، 1056 (Vulkan)

باتری

Y7a
یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی دارد. عمر باتری قابل توجهی که می تواند تقریباً 2 روز با یک بار شارژ با استفاده معمولی از مرور، بازی و تماشای ویدیو دوام بیاورد.

با شارژر 22.5 واتی Huawei SuperCharge، می‌تواند باتری بزرگ را در 1 ساعت و 40 دقیقه تا 100 درصد شارژ کند.

adminwebsite

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با محصول مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0