بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021

دسته بندی :بررسی گوشی موبایل, تکنولوژی 3 بهمن 1400 adminwebsite 287

بهترین گوشی های شیائومی در سال 2021

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 Ultra

مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 Ultra
مشخصات گوشی موبایل Xiaomi Mi 11 Ultra

قدرتمندترین پرچمدار شیائومی
شیائومی با Mi 11 Ultra از خودش پیشی گرفته است. مسلماً، نمایشگر دوم در برآمدگی بزرگ دوربین در پشت ممکن است آنطور که به نظر می رسد مفید نباشد، اما مطمئناً بسیار جالب است. این گوشی به لطف پشت سرامیکی (بدون خط و خش روی این گوشی، فقط آن را رها نکنید!) عالی به نظر می رسد و نمایشگر واقعاً بسیار خوبی است. این یک پنل 6.81 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز (حتی در وضوح QHD+) است.

سایت بهزود:
شیائومی با Mi 11 Ultra از خودش پیشی گرفته است. مسلماً، نمایشگر دوم در برآمدگی عظیم دوربین در پشت ممکن است آنطور که به نظر می رسد مفید نباشد، اما مطمئناً بسیار جالب است. این گوشی به لطف پشت سرامیکی (بدون خط و خش روی این گوشی، فقط آن را رها نکنید!) عالی به نظر می رسد و نمایشگر واقعاً بسیار خوبی است. این یک پنل 6.81 اینچی OLED با نرخ رفرش 120 هرتز (حتی در وضوح QHD+) است.

Mi 11 Ultra
به هر شکلی که قابل تصور باشد یک دستگاه پرچمدار واقعی است و دارای مشخصات درجه یک است. یک چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 با رم 8/12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی، انرژی مورد نیاز گوشی را تامین می کند. این گوشی یکی از سریع ترین دستگاه های اندرویدی در سال 2021 است!

در قسمت دوربین نیز هیچ گوشه ای بریده نشده است. Mi 11 Ultra دارای یک سنسور بزرگ 1/1.12 اینچی Quad-Bayer ساخت سامسونگ است – یکی از بزرگترین حسگرهای نصب شده روی یک گوشی هوشمند تا کنون. تله فوتو فوق عریض و 5X هر دو 48 مگاپیکسل ساعت دارند و سنسورهای 1/2 اینچی کوچکتر دارند. می توانید با الگوریتم های نرم افزاری هوشمندانه زوم 120 برابری داشته باشید، اما حتی پریسکوپ 5 برابری نیز بسیار خوب است.

اگر از گوشی های بزرگ و سنگین نمی ترسید، Mi 11 Ultra ممکن است بهترین گوشی شیائومی برای شما باشد. با این حال، بهترین چیز در مورد شیائومی این است که این شرکت مدل‌های گوشی‌های هوشمندی دارد که هر اینچ از بازار را پوشش می‌دهند، بنابراین مطمئناً مدل‌های خود را در آنجا خواهید یافت.

سایت بهزود:
اگر از گوشی های بزرگ و سنگین نمی ترسید، شیائومی Mi 11 Ultra ممکن است بهترین گوشی شیائومی برای شما باشد. با این حال، بهترین چیز در مورد شیائومی این است که این شرکت مدل‌های گوشی‌های هوشمندی دارد که هر اینچ از بازار را پوشش می‌دهند، بنابراین مطمئناً مدل‌های خود را در آنجا خواهید یافت. در حال حرکت

شیائومی نمی‌توانست در Samsung Galaxy S21 Ultra عملکرد بهتری داشته باشد. Mi 11 Ultra با طراحی ممتاز سرامیکی، صفحه نمایش استثنایی، شارژ سریعتر و حرکت به سمت دوربین خیره کننده با قابلیت زوم کلی تا 120 برابر، پاسخی با مشخصات فنی به پرچمدار برتر سامسونگ در سال 2021 است که به نظر می رسد هدفمند است.

اگر به دنبال یک گوشی پرچمدار جدید هستید و نمی خواهید در دو قطبی اپل-سامسونگ خرید کنید، آیا باید Mi 11 Ultra را در نظر بگیرید؟ این یک گام در مسیر درست برای شیائومی است، اگرچه مثل روز روشن است که کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد زیرا این پرچمدار هنوز از همان “حسادت هایی” رنج می برد که ظاهراً برای همیشه پرچمداران شیائومی را درگیر کرده است. با نمایشگر عالی، عملکرد عالی، دوربین همه کاره، اما کیفیت تصویر نه چندان چشمگیر، عمر باتری متوسط ​​و طراحی حجیم، Mi 11 Ultra یک شاهکار سخت افزاری چشمگیر است که جایگزین مناسبی برای Galaxy S21 Ultra است، اما نه لزوما دستگاه بهتری است، به خصوص اگر قیمت 1099 دلار را در نظر بگیرید.

از منظر طراحی سرامیک برای طراحی بیرونی Mi 11 Ultra مناسب است و حسی بادوام و ممتاز را به دستگاه می بخشد. مدلی که من بررسی کردم مدل سفید است و همیشه بکر و تمیز بود و هیچ اثر انگشتی نداشت. با این حال، باید از یک قاب استفاده کنید زیرا Mi 11 Ultra کمی لغزنده است. وزن بیش از حد نزدیک به 230 گرم نیز کمکی نمی کند.

در جلو، ما با یک صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی که چهار خمیده است، استقبال می کنیم.

جزیره« دوربین» بسیار اعجاب انگیزی که یک چهارم قسمت پشتی گوشی را اشغال می کند. نه تنها بزرگ است، بلکه چند میلی متر به سمت بیرون کشیده می شود و مطمئناً کار با گوشی را به یک تجربه ناخوشایند تبدیل می کند.

حداقل اندازه یکنواخت برآمدگی دوربین به این معنی است که وقتی روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد مانند اکثر گوشی‌های دیگر تکان نمی‌خورد. صفحه نمایش اضافی عقب دلیل آن اندازه اضافی است که به کناری اضافه شده است!

Mi 11 Ultra
همچنین دارای بلندگوهای دوگانه بالا و پایین است که ظاهراً توسط Harman/Kardon تنظیم شده است. با کمال تعجب، این صدا بسیار بلند و غنی است. جک هدفون وجود ندارد، اما ما پایه اصلی شیائومی را داریم – یک حسگر مادون قرمز که می‌تواند بیشتر وسایل شما را کنترل کند.

(به طور کلی، Mi 11 Ultra برای منِ نوعی خیلی سنگین و بزرگ است، و جزیره دوربین در عقب به نفع خودش بزرگه .)

صفحه نمایش

شیائومی Mi 11 Ultra با صفحه نمایش بزرگ 6.81 اینچی عرضه می شود که دیدن و استفاده از آن لذت بخش است. این یک پنل OLED است که از برخی ترفندهای نرم افزاری برای دستیابی به عمق رنگ 10 بیتی استفاده می کند، اما آنچه که چشمگیرتر است این است که صفحه نمایش چقدر خوب است. زوایای دید، بازتولید رنگ و به خصوص حداکثر روشنایی همگی قابل ستایش هستند، اگرچه لازم به ذکر است که حالت پیش فرض صفحه نمایش تا حدودی سرد با دمای رنگی نزدیک به 7500K است. شیائومی ادعا می کند که حداکثر 1700 نیت در Mi 11 Ultra در حالت اختصاصی “Sunlight mode” قابل دستیابی است، اما ما توانستیم در سناریوهای معمولی روزانه به بیش از 800 نیت دست پیدا کنیم.

این نمایشگر از نرخ رفرش 120 هرتزی صاف در کنار حالت قدیمی 60 هرتز پشتیبانی می کند، اما آنچه در اینجا چشمگیرتر است این است که Mi 11 Ultra از نرخ تازه سازی بالای خود در بالاترین وضوح QHD+ پشتیبانی می کند، مشابه Galaxy S21 Ultra. اجرای +QHD در 120 هرتز قطعاً یک جشن بصری برای چشمان است، اگرچه عوارض مضری بر عمر باتری دارد. با این حال، چرا چنین دستگاه توانمندی تهیه کنید و از همه ویژگی های آن به طور کامل استفاده نکنید؟

نمایش اندازه گیری ها و کیفیت

صفحه نمایش دوم

Mi 11 Ultra
ظاهراً از نمایشگری از یک پوشش شیائومی Mi Band 5 برای تکمیل مجموعه دوربین عقب خود استفاده می کند و یک ترفند کاملی است. می‌توانید یک صفحه ساعت قابل تنظیم، تنظیم کنید و از آن برای نمایش زمان و یک نقطه قرمز که اعلان‌های دریافتی را نشان می‌دهد استفاده کنید، اما تنها در صورتی که گوشی خود را رو به پایین قرار دهید و فقط حداکثر تا 30 ثانیه طول بکشد. همچنین می‌توانید از صفحه نمایش به‌عنوان صفحه پیش‌نمایش دوربین استفاده کنید، که به گرفتن عکس‌های سلفی استثنایی کمک می‌کند، و … تا جایی که به موارد استفاده برای نمایشگر ثانویه مربوط می‌شود.

ویژگی ها و عملکرد

Mi 11 Ultra
با اندروید 11 دارای رابط کاربری داخلی MIUI این شرکت است که در بالای آن اجرا می شود. در بیشتر موارد، این یک فاصله بسیار بزرگ با اندروید استوک است که ممکن است تازه واردان را شوکه کند، اما در دفاع از خود، MIUI مملو از هزاران ویژگی و عملکرد اضافی است که اکثر آنها قطعاً کاملاً مفید هستند.

بیومتریک، طبق معمول در دستگاه های شیائومی، بسیار سریع و راحت است. اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش بسیار سریع و قابل اعتماد است. ویژگی باز کردن قفل صورت بسیار سریع است.

دوربین

احتمالاً بزرگترین نقطه فروش Xiaomi Mi 11 Ultra، سیستم دوربین با ابهت آن است که با سخت افزار برجسته خود نوید عظمت را می دهد. برای شروع، Mi 11 Ultra دارای یک سنسور بزرگ 1/1.12 اینچی Quad-Bayer ساخت سامسونگ است که در زیر اپتیک 50 مگاپیکسلی دوربین اصلی قرار دارد. این یکی از بزرگترین حسگرهایی است که اخیراً روی یک گوشی هوشمند نصب شده است. تله فوتو فوق عریض و 5X تکمیلی هر دو 48 مگاپیکسل ساعت دارند و سنسورهای 1/2 اینچی کوچکتر دارند.

در کل کیفیت تصویر خوب است. تقریباً در تمام صحنه‌های عکاسی، جزئیات بسیار زیاد است.با این حال، بطور کلی دوربین به اندازه دوربین گلکسی اس 21 اولترا همه کاره نیست.

عمر باتری

اگر از وضوح +QHD در 120 هرتز و همچنین صفحه نمایش زیبای همیشه روشن استفاده می کنید، و صادقانه بگویم، اگر این گوشی را تهیه کرده اید، باید از این ویژگی ها استفاده کنید. با این حال، اگر برخی از زنگ‌های منظم را غیرفعال کنید و تا حد امکان کم‌تر از دستگاه استفاده کنید، 5000 میلی‌آمپر ساعت احتمالاً می‌تواند یک روز و نیم یا حتی دو روز دوام بیاورد. Mi 11 Ultra در آزمایش‌، 9 ساعت مرور در حالت 120 هرتز و نزدیک به 10 ساعت و نیم در حالت 60 هرتز مرور کرد. زمان پخش ویدیو در حدود 8 ساعت بود، در حالی که بازی های سه بعدی بین 8:30 تا 9 ساعت در هر دو حالت 60 و 120 هرتز انجام می شد. این گوشی دارای یک شارژر سریع 67 واتی است که در حدود 50 دقیقه گوشی را شارژ می کند.

نقاط مثبت

صفحه نمایش چهار منحنی روشن و واضح
گزینه رفرش 120 هرتز سازگار با بالاترین وضوح
طرح سرامیکی زیبا

بلندگوهای استریو بلند با صدای رسا و عمیق

عملکرد فوق العاده با هزاران فضای ذخیره سازی محلی

لنز فوق عریض ، پریسکوپ بلند 5X روی صفحه
بیومتریک اسنپی

نقاط منفی

سنگین بودن آن

محدوده دینامیکی و وضوح کلی تصویر چندان خوب نیست.

عکس های پرتره را فقط می توان با دوربین اصلی گرفت.

صفحه نمایش فرعی ثانویه

معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 11

معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 11

پرچمدار معمولی شیائومی

شیائومی Mi 11 وانیلی با صفحه نمایش واقعاً خوب – یک OLED 6.8 اینچی با 120 هرتز و وضوح +QHD. روشن و شفاف.

درست مانند Ultra، Mi 11 برای جابجایی اشیا به تراشه اسنپدراگون 888 متکی است و در این زمینه بسیار سریع است. بنچمارک های مصنوعی در سراسر محدوده Mi 11 کاملاً منسجم هستند، بنابراین اگر سرعت آن چیزی است که شما نیاز دارید، هر دستگاه Mi 11 این کار را انجام می دهد.

سیستم دوربین
این گوشی از همان 108 مگاپیکسلی استفاده می کند که در Mi 10 سال گذشته یافت شد اما با دیافراگم اصلی F1.9 در حالی که پرچمدار سال گذشته از F1.7 استفاده می کرد. همچنین یک دوربین فوق عریض و یک ماکرو در عقب وجود دارد، اما تله فوتو وجود ندارد. جدای از عدم تله فوتو اختصاصی، دو دوربین اصلی تصاویر واقعاً دلپذیری اجرا می کنند.

Xiaomi Mi 11
همچنین به طور قابل توجهی ارزان تر از Ultra است و برای افرادی که چیزی سبک تر (در مقایسه با Ultra) میخواهند نیز جذاب خواهد بود. آخرین اما نه کم اهمیت، Mi 11 دارای ساخت عالی است و همچنین در Horizon Blue خیره کننده به نظر می رسد.

دو گام به جلو، یک قدم به عقب”، دقیقاً همان چیزی است که شیائومی Mi 11 جدید با در نظر گرفتن همه محاسن و معایب آن احساس می‌ شود. بسیاری از کارها را به خوبی انجام می‌دهد و فرمولی را بهبود می‌بخشد که باعث می‌شود پرچم‌داران Xiaomi به سادگی کار کنند.

در حالی که این گوشی نسبت به مدل قبلی خود یعنی Mi 10 5G ، به‌طور معنی‌داری تکامل یافته است، Mi 11 با صفحه‌نمایش پرقدرت، باتری کمی کوچک‌تر، و تنظیمات دوربین چندمنظوره کمتر وارد بازار می‌شود که عمدتاً از سخت‌افزار استفاده مجدد می‌کند. Mi 10. Mi 11 با توجه به 749 دلار آن در چین و سایر بازارهای قابل اجرا، گوشی فوق العاده ای است. با توجه به اینکه سری گلکسی اس 21 سامسونگ نسبت به نسل قبلی پیشرفت چندانی نداشته است، می‌توانم بگویم شیائومی این بار مجوز دریافت می‌کند.

طراحی

Mi 11
جدید در ساخت خود از شیشه مات گوریلا گلس استفاده می‌کند که حسی صاف ابریشمی را تضمین می‌کند و در عین حال عملاً هیچ اثر انگشتی بر روی ان باقی نمی‌ماند. صفحه نمایش دارای یک انحنای جزئی در لبه‌ها است که به اندازه انحنای سری Mi 10 نیست!

و راجع به رنگبندی Mi 11 در یک نمایش جذاب از رنگ ها در هم تنیده شده است. و وجود لبه اغراق‌آمیز اطراف دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و همچنین جزیره دوربین، دو رنگ براق یک طراحی جالبی را ایجاد می‌کند. همچنین انحنای ریز پشت گوشی که به خوبی در دست قرار می گیرد و حس دستگاه بسیار جمع و جورتری را به آدمی القا میکند بسیار شگفت انگیز است .

صفحه نمایش

Mi 11 به یک صفحه نمایش بزرگ 6.8 اینچی OLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز مجهز شده است. این صفحه نمایش دارای وضوح QHD+ است، که یک راه فانتزی برای گفتن اینکه دارای رزولوشن 1440 در 3200 پیکسل است. چیزی که تاثیرگذارتر بود نمایشگر FHD+ است که باعث صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی می شود .

با این حال، نمایشگر واقعاً عالی است و در حالی که حالت صفحه نمایش پیش فرض کمی سردتر از دمای رنگی ایده آل 6500K است، شیائومی تنظیمات پیکربندی زیادی را انجام داده است که به شما امکان می دهد به یک sRGB خاموش تر، یک P3 زنده یا یک طرح رنگ بیش از حد اشباع شده، یا حتی رنگ ها را به روش خود تغییر دهید. مهم نیست که کدام گزینه رنگی را انتخاب می کنید، فکر نمی کنم « نمایشگر »شما را ناامید کند.

کارایی

شیائومی Mi 11 اولین گوشی بود که با چیپست کوالکام اسنپدراگون 888 معرفی شد که یکی از سریع ترین های موجود برای دستگاه های اندرویدی در حال حاضر است. در واقع، چند نسل گذشته تراشه های گوشی های هوشمند به قدری سریع بوده اند که تفاوت در سرعت درک شده در بهترین حالت غیرقابل درک بوده است. Mi 11 در تمام سناریوهایی که انتظار می رود با آنها روبرو شوید عملکرد قابل تحسینی دارد، اگرچه لزوماً سریعتر از هر گوشی پرچمدار معاصر دیگری احساس نمی شود. این گواهی بر سرعت عملکرد چیپ‌ست‌ها است.

با 8 گیگابایت رم، کاربر فضای زیادی برای استفاده همزمان از چندین برنامه دارد. من هیچ رفتار تهاجمی مدیریت RAM را متوجه نشدم و برنامه هایی که قرار بود باز بمانند این کار را انجام دادند. خوشبختانه، یک نسخه 12 گیگابایتی از این گوشی نیز وجود دارد که باید برای کاربران خواستار ، مناسب تر باشد. دومی با 256 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود که بیش از اندازه کافی است، اما در نظر داشته باشید که در Mi 11 امکان گسترش اسلات کارت microSD وجود ندارد!!

وقتی صحبت از عملکرد به میان می‌آید، توجه کنید که شیائومی Mi 11 در واقع از سری گلکسی S21 شکست می‌خورد بنابراین بله، اسنپدراگون 888 در واقع قدرتمندترین تراشه در چشم انداز اندروید در زمان معرفی Mi 11 است !

عملکرد پایدار در بازی

همچنین در تست 20 دقیقه‌ای 3D Mark Wildlife که نشان می‌دهد تراشه‌های مختلف چگونه تحت استفاده طولانی‌تر عمل می‌کنند، و این داده‌ها به‌ویژه برای گیمرها جالب است .

و این نتایج واقعاً تکان دهنده هستند: توجه کنید که چگونه پس از حدود 15 دقیقه آزمایش، اگزینوس به طور قابل توجهی گاز می دهد و عملکرد آن حدود 30 درصد کاهش می یابد، در حالی که عملکرد اسنپدراگون تا این حد اندکی کاهش می یابد، و 20 دقیقه پس از آزمایش Mi 11 مجهز به اسنپدراگون 888 در واقع از S21 Ultra مجهز به اگزینوس 2100 با امتیاز 5023 تا 3714 برتری دارد که یک مزیت 26 درصدی برای Mi 11 است!

نرم افزار و عملکرد

MIUI
یکی از کاربردی‌ترین پوسته‌های اندرویدی موجود است، با هزاران ویژگی منظم که در همه جا در سراسر رابط پنهان شده است. همچنین با وجود قرض گرفتن برخی تصاویر از iOS، خوب به نظر می رسد. و همچنین یکی از معدود رابط های سفارشی موجود است که از چندین کاربر پشتیبانی می کند. ویژگی Second Space یک ویژگی بسیار مفید است: به شما امکان می‌دهد دو فضای کاری مجزا ایجاد کنید و با باز کردن قفل گوشی با انگشت دیگری، فوراً به هر یک دسترسی داشته باشید.

دوربین

برنامه دوربین در شیائومی Mi 11 دارای حالت های عکاسی و ویژگی های مختلف است که برخی از آنها کاملاً فریبنده هستند اما موارد مفیدی نیز وجود دارد. چیزی که در اینجا مفیدتر است، ویژگی بهبود یافته هوش مصنوعی دوربین است، که اکنون به طور خودکار به حالت شب تغییر می کند !

اگر صحبت از دوربین شیائومی Mi 11 شد، از همان 108 مگاپیکسلی استفاده می‌کند که در Mi 10 سال گذشته یافت شد، اگرچه در برخی موارد کاهش یافته است. برای اولین بار، گوشی جدید دارای دیافراگم اصلی F1.9 است در حالی که پرچمدار سال گذشته از دیافراگم F1.7 استفاده می کرد. همچنین یک دوربین فوق عریض و یک لنز ماکرو در عقب وجود دارد، اما تله فوتو وجود ندارد.زیرا تله فوتو چند برابر از یک لنز ماکرو مفیدتر بود، اما با این حال، فقدان دوربین اختصاصی شما را از زوم کردن روی سوژه باز نمی‌دارد: می‌توانید با Mi 11 تا 30X برسید.

کیفیت تصویر چطوره؟ خیلی خوب! عکس‌ها واقعی هستند، با جزئیات عالی و محدوده پویا. رنگ ها کمی در جنبه محافظه کارانه قرار دارند و به جای اینکه بیش از حد زنده باشند، بر واقع گرایی تمرکز می کنند. HDR ،خودکار کار خود را به خوبی انجام می دهد. پرتره‌ها با تفکیک سوژه‌ای عالی ظاهر می‌شوند. عکس‌های سلفی به لطف دوربین 20 مگاپیکسلی حفره‌دار جزئیات خوبی دارند .

باتری

باتری 4600 میلی آمپر ساعتی Mi 11 معمولاً یک روز کامل را با استفاده متوسط ​​تا سنگین دوام می آورد. برای ثبت، تنظیم آن را روی وضوح +FHD و نرخ رفرش 120 هرتز با فعال بودن همه زنگ ها انتظار می رود گوشی کمی بیشتر دوام بیاورد، اما صفحه‌نمایش با وضوح بالا انرژی زیادی می‌کشد.

چیزی که دیدنی است شارژ فوق سریع 55 واتی است که گوشی را شارژ می کند. این کار را در کوتاه ترین زمان انجام می دهد – 0٪ تا 100٪ را می توان در حدود 50 دقیقه به دست آورد، اما طبق تجربه، یک شارژ سریع 30 دقیقه ای حدود 75-80٪ شارژ را برای شما به ارمغان می آورد، که برای شارژ کامل بیش از اندازه کافی است. شیائومی هنوز اپل یا سامسونگ کامل را عرضه نکرده است و یک کابل شارژ را در جعبه Mi 11 قرار داده است. اگر این شارژر به اندازه کافی خوب نیست، شارژر همراه در واقع یک شارژر GaN است که به طور کلی کم مصرف تر است.

نقاط مثبت

طراحی خیره کننده

صفحه نمایش فوق العاده +QHD

نرخ نوسازی ( نمایشگر ) صفحه نمایش بالا

رابط اندروید با ویژگی های مفید اضافی

اجرای فوق العاده

نقاط منفی

بهبود زیادی در دوربین وجود ندارد

بدون لنز تله فوتو

عمر باتری می تواند بهتر باشد

معرفی گوشی موبایل Xiaomi 11T Pro

معرفی گوشی موبایل Xiaomi 11T Pro
معرفی گوشی موبایل Xiaomi 11T Pro

[10:00 AM, 1/20/2022] Fatemeh Qzd: نسخه‌ای میان‌رده از شیائومی می 11

آیا دستگاهی با ارزش بالا می‌خواهید که سریع، شیک و دارای بهترین فناوری شارژ در بازار باشد؟ شیائومی 11 تی پرو را ببینید. این شرکت بخش “Mi” را از طرح نامگذاری خود حذف کرد اما ارزش شگفت انگیز دستگاه های خود را حفظ کرد.

Xiaomi 11T Pro
برای نسخه پایه 8/256 گیگابایتی خود حدود 700 دلار قیمت دارد. از صفحه‌نمایش شگفت‌انگیز 6.67 اینچی OLED FHD+ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و دقت رنگ حرفه‌ای گرفته تا طراحی دلپذیر و شیک و آخرین اما نه کم‌اهمیت‌ترین شارژدهی موجود تا به امروز. یک شارژر عظیم 120 واتی در جعبه دستگاه وجود دارد و می تواند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را تنها در 20 دقیقه پر کند!

شیائومی 11 تی پرو همچنین مجهز به جدیدترین سیلیکون کوالکام – اسنپدراگون 888 است. تنظیمات دوربین کمی ضعیف است – دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی بسیار مناسب است، اما دوربین‌های 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دوربین‌های ماکرو 5 مگاپیکسلی جای نوشتن ندارند.و شارژ بی سیم وجود ندارد، اما با آن شارژر سریع سیمی 120 واتی، واقعاً به آن نیاز ندارید.

شیائومی پیشوند Mi را برای همیشه کنار گذاشته است، اما ارزش استثنایی دستگاه های خود را کنار نگذاشته است. این در مورد برند جدید شیائومی 11 تی پرو با قدرت کامل صدق می کند.

شیائومی 11 تی پرو قطعاً یک داستان موفقیت آمیز است و هیچ چیز عجیب و غریبی ندارد. این سخت افزار استثنایی با طراحی کاربر پسند و ویژگی هایی دارد که تقریباً بدون کرک اضافی منطقی است. تنها “ضعف” بزرگ، به اصطلاح، فقدان تنظیمات دوربین جذاب تر و همه کاره تر است، اما طبیعی است که برخی از گوشه ها باید گرد شوند.

جدای از دوربین کمی خسته کننده، Xiaomi 11T Pro چیزهای زیادی برای آن دارد که ارزش توجه شما را داشته باشد. اول از همه، این سریع‌ترین گوشی است که در حدود 20 دقیقه شارژ کامل می‌شود. دوم اینکه، این گوشی عملکرد عالی دارد و فضای ذخیره‌سازی بسیار زیادی دارد، در حالی که صفحه نمایش OLED آن را با وضوح مناسب و ترکیبی با نرخ نوسازی در کنار هم قرار می‌دهد (FHD+ و 120 هرتز ).

این گوشی به طور طبیعی در ایالات متحده عرضه نمی شود، اما در بازارهای زیادی وارد بازار خواهد شد. قیمت در بیشتر اروپا حدود 650 یورو است که تقریباً 750 دلار است. قطعاً ارزش پول را دارد، اگرچه اگر انتظارات زیادی از دوربین دارید، احتمالاً نباید این گوشی را تهیه کنید.

طراحی شیائومی 11 تی پرو

Xiaomi 11T Pro
دارای فرمول طراحی آزمایش شده و اثبات شده ای است که فقط کار می کند. یک صفحه نمایش تخت همراه با صفحه پشتی کمی خمیده و لبه های کناری همسطح به نظر من هنوز بهترین و کاربرپسندترین طراحی برای یک گوشی هوشمند است. طبق معمول دستگاه‌های شیائومی، 11T Pro دارای دو پایه اصلی است، یعنی یک بلستر مادون قرمز برای کنترل وسایل الکترونیکی سازگار و بلندگوهای استریوی پایین و بالا که توسط Harman / Kardon تنظیم شده است.

با استفاده از یک الگوی فلزی جعلی برس خورده که سعی می کند از دور پیچیده به نظر برسد، چیزی باشد که نیست، اما وقتی دستگاه را لمس می کنید و پوشش پلاستیکی آن را احساس می کنید به طرز شگفت انگیزی ساده است . پلاستیک مطمئناً وزن را پایین نگه می‌دارد (و این یک وسیله نسبتاً بزرگ است، توجه داشته باشید) و با “چسبیدن” به پوست شما چسبندگی لازم را اضافه می‌کند. علیرغم وزن و قدش کاملاً قابل کنترل است و علیرغم ساختار عمدتاً پلاستیکی اش، نیمه بد به نظر نمی رسد.

برخلاف برخی از دستگاه‌های گران‌تر و پریمیوم شیائومی که دارای اسکنر اثر انگشت درون صفحه‌نمایش هستند، 11T Pro از یک اسکنر اثرانگشت فیزیکی معمولی تعبیه‌شده در دکمه پاور در کناره استفاده می‌ شود. با وجود فضای محدود حسگر، بسیار سریع و بدون خطا است.چیزی بسیار اطمینان‌بخش در مورد حسگر فیزیکی وجود دارد.

صفحه نمایش شیائومی 11 تی پرو

در نهایت، یک دستگاه درجه یک پرچمدار که با نمایشگر بی فایده +QHD کار نمی کند و به صفحه نمایش FHD+ بسیار معقول تری رضایت می دهد. صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED FHD+ شیائومی 11 تی پرو همچنین دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز و طیفی از حالت های رنگی مختلف صفحه نمایش است.
[10:01 AM, 1/20/2022] Fatemeh Qzd: تنظیمات P3
صادقانه بگویم، این صفحه‌نمایش به خوبی هر صفحه‌نمایش AMOLED سطح‌بالایی از سامسونگ، اپل، به نظر می‌رسد. همچنین قابلیتی وجود دارد که به طور خودکار دمای رنگ های نمایشگر را بر اساس نور محیط اطراف شما تغییر می دهد، مشابه True Tone اپل.

روشنایی هم عالیه با اندازه گیری پیک خوان، 802 نیت است.در حالی که حداقل روشنایی فقط 2.2 نیت به این معنی است که می‌توانید از گوشی در رختخواب بدون سوزش شبکیه چشم خود استفاده کنید .

یکی دیگر از ویژگی های جزئی این واقعیت است که شما یک محافظ صفحه نمایش کارخانه را دقیقاً خارج از جعبه روی صفحه قرار می دهید. به هیچ وجه لوازم جانبی ممتازی نیست، و برخی قطعاً از وجود آن متنفر خواهند بود، اما من قطعاً به این شرکت احترام می‌گذارم که این کار را انجام می‌دهد، زیرا باعث آرامش خاطر من می‌شود. همین امر در مورد قاب سیلیکونی استوک نیز صدق می‌کند.

سخت افزار و عملکرد Xiaomi 11T Pro

من متقاعد شده‌ام که وقتی سخت‌افزار به اندازه کافی سریع شود همین کفایت میکند. این دلیلی است که من به سختی در مورد سخت‌افزار واقعی دستگاه فکر کرده‌ام: همیشه بسیار سریع و پاسخ‌گو است. حدس می‌زنم که این به لطف تراشه‌ی رده بالای Qualcomm Snapdragon 888 در داخل، و همچنین مقدار استاندارد 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی کافی باشد.

استفاده از این گوشی بسیار لذت بخش است، و در حالی که بنچمارک های مصنوعی قطعاً نشان می دهد که بسیاری از دستگاه های دیگر بسیار سریع تر و قوی تر هستند، به سختی می توانم باور کنم که کسی شیائومی 11 تی پرو را کند یا به سادگی “به اندازه کافی خوب” تشخیص دهد. برای همه مقاصد، این دستگاه دارای سخت افزار درجه یک پرچمدار است و قطعاً می تواند خود را در برابر هر پرچمدار اندرویدی معاصر دیگری حفظ کند !!

ویژگی ها و عملکرد Xiaomi 11T Pro

مانند تمام گوشی‌های شیائومی، این گوشی نیز دارای رابط MIUI با امضای این شرکت است. آخرین نسخه، MIUI 12.5، ایده کلی MIUI را به عنوان یک رابط کاربر پسند بیان کرده است و من عاشق تمام ترفندها و پیشرفت‌های کوچک در این رابط هستم که آن را بر روی پوسته سفارشی خوبی که روی اندروید 11 اجرا می‌شود، می‌سازد.

باز کردن قفل با چهره اگرچه احتمالاً چندان ایمن نیست زیرا از هیچ فناوری تأیید هویت سه بعدی پشتیبانی نمی کند. اگر اهل حریم خصوصی هستید، احتمالا باید فقط به اسکنر اثر انگشت خازنی سریع و ایمن در دکمه پاور اعتماد کنید.

بازخورد لمسی در شیائومی 11 تی پرو عالی است، و اگرچه به اندازه برخی دستگاه‌های دیگر مانند آیفون یا وان پلاس سریع و فوری نیست. تعاملات مختلف با MIUI نیز با بازخورد لمسی به شما پاداش می دهد.

صدا عالیه !صدایی که از بلندگوهای استریو می‌آید، بلند و واضح است.مطمئناً دستگاه‌های بلندتری با قابلیت پخش صدا با کیفیت بالاتر وجود دارند، اما در بیشتر موارد، Xiaomi 11T Pro همه انتظارات شمارو برآورده میکند. و بله، احتمالاً نباید به عدم وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری روی آن اشاره کنم، اما این از اکثر گوشی های مدرن قابل انتظار است.

باتری و شارژ شیائومی 11 تی پرو

عمر باتری و سرعت شارژ Xiaomi 11T Pro نقطه قوت واقعی آن است.

راستی آیفون 13 جدید شما شارژ سریع 27 واتی دارد؟ چقدر ناز ! به HyperCharge شیائومی خوش آمدید!

Xiaomi 11T Pro
در حدود 20 دقیقه یا بیشتر شارژ می شود، که نگاهی گیج کننده به آینده شارژ دستگاه است. این به لطف کابل شارژر 120 واتی است که در جعبه گوشی موجود است و به طور جداگانه با مبلغ گزافی فروخته نمی شود. برای نشان دادن شارژ فوق سریع شیائومی 11 تی پرو، آیفون 12 در 118 دقیقه شارژ می شود، در حالی که گلکسی اس 21 در 70 دقیقه به طور کامل شارژ می شود، که در مقایسه با شیائومی 11 تی پرو یک ابدیت است.

اما در مورد عمر باتری چطور؟ باتری 5000 میلی آمپر ساعتی این گوشی که به دو سلول تقسیم شده است، کار بسیار خوبی در ارائه باتری پشتیبان کافی انجام می دهد. شیائومی 11 تی پرو به راحتی با نرخ رفرش 120 هرتز و عمدتاً استفاده از Wi-Fi درگیر است، اما اگر از ان استفاده سنگینی کنید و فشار زیادی وارد شود برای شارژ کردن به یک دستگاه یک روزه نزدیک تر است.با این حال، به لطف مجموعه تنظیمات و ویژگی‌های مرتبط با باتری که به شما امکان می‌دهد هر ذره انرژی باقیمانده در سلول‌های باتری را مصرف کنید.

دوربین شیائومی 11 تی پرو

شیائومی 11 تی پرو با دوربین 108 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض در پشت، قطعاً عملکرد خوبی دارد. علاوه بر دوربین اصلی چشمگیر، دارای یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 5 مگاپیکسلی است که استفاده نسبتاً محدودی دارد. علیرغم اینکه برنامه دوربین گوشی بزرگنمایی های استاندارد 0.6X، 1X و 2X را نشان می دهد، 2X بی فایده است زیرا صرفاً یک زوم دیجیتال است که دوربین اصلی را برش می دهد.
درست مانند تمام گوشی‌های شیائومی، برنامه دوربین مملو از ویژگی‌ها و عملکردهایی است که ممکن است هرگز نتوانید از برخی از آنها استفاده کنید. با این حال، نوردهی خودکار، زوم صوتی، یک سازنده معرفی اختصاصی vlog و تعدادی جلوه‌های فیلم دیوانه کننده وجود دارد !

نقاط مثبت

صفحه نمایش OLED زنده و روشن با نرخ نوسازی 120 هرتز

عملکرد عالی در زندگی واقعی

شارژ سریع رکورددار

عمر باتری خوب

سبک و راحت

حسگر اثر انگشت خازنی Snappy

بلندگوهای استریو خوب

نقاط ضعف

کیفیت تصویر می تواند منسجم تر باشد

بدون شارژ بی سیم

معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 10

معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 10
معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 10

مناسب‌ترین پرچمدار سال 2020 شیائومی

شیائومی می نوت 10 یکی از آن گوشی های عجیب و غریب است .صفحه نمایش 6.5 اینچی AMOLED، باتری 5230 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی، و در مجموع 5 دوربین در پشت از جمله یکی با فک 108 مگاپیکسلی – همه با قیمت 550 یورو (معادل حدود 600 دلار). . پس از چندین هفته استفاده از گوشی ، می‌توانم بگویم که نسبت به قیمت آن یک پیشنهاد خوب است – هرچند که دارای چند نقص است که قطعاً باید در مورد آنها بدانید.

کیفیت طراحی و نمایش

بیایید با چیزهای خوب شروع کنیم
شیائومی می نوت 10 ظاهر و صفحه نمایش جذابی داره.سطوح شیشه ای آن به طور یکپارچه با فریم فلزی ترکیب می شود. تنها نکته نگران‌کننده، مجموعه‌ای از دوربین‌ها است که بیرون آمده‌اند.

Mi Note 10 pro
ویژگی‌های فانتزی مانند شارژ بی‌سیم یا رتبه IP برای مقاومت در برابر آب ندارد، اما جک هدفون و بلستر IR برای کنترل وسایلی مانند تلویزیون و تهویه مطبوع ارائه می‌کند.

در جلو یک صفحه نمایش 6.5 اینچی OLED با شکاف قطره ای کوچک برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی قرار دارد. رنگ ها عالی هستند و وضوح 1080 در 2340 پیکسل بیش از حد کافی است. یک اسکنر اثر انگشت نوری قابل قبول سریع و قابل اعتماد در صفحه نمایش تعبیه شده است.

تنها مزاحم صفحه نمایش لبه های خمیده آن است.ولی بااین حال بسیاری از مردم از ظاهرشان خوششان می‌آید. حروف Q، A، P و L روی صفحه کلید دقیقاً روی منحنی قرار می گیرند.

وضعیت اطلاع رسانی

این نرم افزار مبتنی بر اندروید 9 پای، سریع و پاسخگو است. در ابتدا فکر کردم که گوشی دارای یک اسنپدراگون 855 است زیرا به راحتی هر کار یا بازی را انجام می دهد، اما بعد معلوم شد که یک تراشه میان رده اسنپدراگون 730G داخل آن است که با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت جفت شده است.

رابط سفارشی شیائومی دارای ویژگی‌های مفیدی مانند ضبط صفحه، اسکنر ویروس برای برنامه‌هایی است که نصب می‌کنید، و حالت بازی که می‌تواند همه اعلان‌ها را مخفی کند و گیم‌پلی شما را ضبط کند. اما برخی از ویژگی های خاص بیشتر گیج کننده هستند تا مفید! به عنوان مثال، به دلایلی دو مرورگر وب وجود دارد، و هر از گاهی یک برنامه دارونما ظاهر می شود تا با پاک کردن حافظه پنهان برنامه و RAM، گوشی را “بهینه سازی” کند.صفحه نمایش گاهی اوقات در حین تماس خاموش نمی شود – اما معتقدم شیائومی روی آنها کار می کند.

ناامید کننده ترین بخش تجربه کاربری نحوه مدیریت اعلان ها است و همه چیز برای افرادی که قبلاً هرگز از گوشی شیائومی استفاده نکرده اند می تواند کاملاً گیج کننده باشد. اساساً، این نرم‌افزار اعلان‌های خاصی را روی صفحه قفل اجازه می‌دهد.(مواردی که نشان داده نمی شوند فقط در پانل اعلان کشویی ظاهر می شوند).علاوه بر این، باز کردن قفل گوشی ، تمام اعلان‌های معلق را از صفحه قفل پاک می‌کند و مطلقاً هیچ نمادی در نوار وضعیت در بالا ظاهر نمی‌شود.

من معتقدم که تمام این مدیریت پیچیده اعلان‌ها برای پاکسازی درهم‌تنیدگی و جلوگیری از حواس‌پرتی اجرا شده است. ضعیف بودن موتور ویبره گوشی به هیچ وجه کمکی نمی کند. خوشبختانه، گزینه‌های موجود در منوی تنظیمات اعلان به شما امکان می‌دهند نمادهای اعلان‌ها را بازگردانید و برخی از برنامه‌ها را در لیست سفید قرار دهید تا اعلان‌های آن‌ها در صفحه قفل ظاهر شوند.

یک نکته کلیدی برای فروش شیائومی می نوت 10 دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی است؛ به طور خلاصه، با وجود رکوردشکنی تعداد مگاپیکسلی که دارد، عالی نیست! جزئیات زیادی را در موقعیت‌های خاص ثبت می‌کند، اما عکس‌های گرفته شده در فاصله نزدیک می‌توانند در حد خوب بودن به نظر برسند.

اما این گوشی دارای دو دوربین تله فوتو است، یکی با زوم 2 برابر و دیگری با زوم 5 برابر. اولی برای پرتره عالی است و دومی در زوم کردن روی چیزها عالی است. دوربین فوق عریض نیز مفید است و حتی دارای فوکوس خودکار برای نمای نزدیک است. و در مورد نماهای نزدیک، پنجمین دوربین 2 مگاپیکسلی با لنز ماکرو وجود دارد که می تواند روی اجسامی در فاصله 2 سانتی متری دوربین فوکوس کند. در عمل، این دوربینی است که کمتر به آن نیاز دارید، و عکس ها واقعاً با کیفیت خود شما را شگفت زده نمی کنند. با این حال، امتحان کردن آن سرگرم کننده است.

عمر باتری

اینجا شکایتی نیست ! شیائومی می نوت 10 به طور متوسط ​​دو روز دوام می آورد، بدون اینکه به هیچ وجه در مصرف انرژی صرفه جویی کنیم . با توجه به ظرفیت 5230 میلی آمپر ساعتی باتری آن، جای تعجب ندارد. در نحوه مقایسه گوشی با رقبا، این گوشی دقیقا 11 ساعت با روشنایی ثابت 200 نیت دوام آورد. گوشی هایی مانند آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 دقیقاً در همان تست به ترتیب 9 و 8 ساعت دوام آوردند!! با توجه به ظرفیت بالای باتری، شارژدهی نسبتا سریع است. شارژ کامل با استفاده از شارژر 30 واتی در حدود یک ساعت و نیم طول می کشد.

بنابراین شما یک گوشی با عمر باتری قوی و صفحه نمایش بزرگ و زیبا با قیمت بسیار مناسب دریافت می کنید.

نقاط مثبت

عمر باتری طولانی

کیفیت نمایش بسیار خوب

مجموعه ای همه کاره از دوربین ها

سریع و پاسخگو

دوربین 108 مگاپیکسلی گاهی اوقات جزئیات بیشتری را ثبت می کند.

نقاط ضعف

دوربین 108 مگاپیکسلی کند و معیوب است.

اطلاعیه های گیج کننده

موتور لرزش ضعیف

صفحه منحنی تایپ کردن را سخت می کند

معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 10T Pro

معرفی گوشی موبایل Xiaomi Mi 10T Pro

پرچمدار مقرون به صرفه شیائومی

شیائومی Mi 10T Pro 5G را با هدف زیر طراحی کرده است – ارائه دوربین، نمایشگر و سرعت پرچمدار با قیمت 599 پوند. نتیجه: هدف محقق شد، انتظارات فراتر رفت.

شیائومی Mi 10T Pro ثابت می کند که نیازی به هزینه بیش از حد برای گوشی های هوشمند پرچمدار ندارید. Mi 10T Pro 5G با صفحه نمایش 144 هرتزی زیبا، واضح و فوق العاده صاف، عملکرد سریع، عمر باتری قوی و دوربین های همه کاره، انتخاب مناسبی برای تقریباً هر کسی است که فقط به اپل، و سامسونگ نگاه می کند.

آنچه در داخل جعبه است؛

شیائومی Mi 10T Pro در جعبه‌ای عرضه می‌شود. در داخل، با خود گوشی، یک قاب شفاف داریم که حدود یک سوم شفاف و دو سوم مه است. این گوشی دارای نام تجاری عظیم شیائومی است، اما به غیر از آن، این یک قاب رایگان با کیفیت بالا است که از پشت و کناره های گوشی در برابر خط و خش محافظت می کند.
در داخل جعبه نیز یک ابزار اجکتور سیم کارت و یک آداپتور USB Type-C به جک هدفون وجود دارد که با توجه به اینکه امروزه برخی از تولیدکنندگان حتی به شما شارژر نمی دهند، بسیار مورد استقبال قرار می گیرد!!

در مورد شارژرها، ما همچنین یک شارژر سریع 33 واتی و یک کابل شارژ USB Type-C داریم.

از لحاظ طراحی

جلو و پشت شیائومی Mi 10T Pro، از جمله لنزهای دوربین، همگی با گوریلا گلس 5 پوشانده شده‌اند. اما قسمت پشتی ظاهری پلاستیکی دارد و واقعاً لکه‌ها و اثر انگشت را نشان می‌دهد، که میتوانست بهتر باشد.

در هر صورت، Mi 10T Pro احساس خوبی دارد و کیفیت ساخت آن فوق العاده است. این گوشی بسیار سبک یا نازک نیست، زیرا باتری بزرگی دارد – 5000 میلی آمپر ساعت. بنابراین، وزن این گوشی 218 گرم و ضخامت آن 9.33 میلی‌متر است، افرادی که از گوشی‌های باریک و سبک استفاده می‌کنند، متوجه تفاوت خواهند شد. در مقابل، کسانی که اغلب از گوشی های با باتری بزرگ استفاده می کنند باید با این وزن احساس خوبی داشته باشند. این تعادل عالی بین طراحی زیبا و ظرفیت باتری بالا است.

این گوشی دارای لبه های گرد است و احساس خوبی در دست دارد، با دکمه پاور (همچنین سنسور اثرانگشت) در سمت راست گوشی، جایی که انگشت شست شما به طور طبیعی در آن قرار می گیرد، حداقل اگر راست دست باشید. کلیدهای صدا درست بالای آن قرار دارند و قابل کلیک کردن هستند.

تنها عنصر طراحی قابل توجه در پشت گوشی، ماژول دوربین است که بسیار بزرگ است. اما اگر دوربین های داخل عالی هستند – مطمئن هستم که اکثر ما با آن ارتباط خوبی خواهیم داشت. به زودی به کیفیت دوربین و نمونه ها خواهیم رسید. اما به دلیل آن ماژول دوربین، گوشی وقتی از آن استفاده می‌کنید تکان می‌خورد، زیرا روی یک سطح صاف قرار می‌گیرد. در هیچ مورد دیگر مشکلی وجود ندارد و در واقع، ماژول دوربین به روشی واقعا جالب و متمایز طراحی شده است و درواقع جذابیت خاصی را به Mi 10T Pro اضافه کرده است .

Mi 10T Pro 5G
در سه رنگ مشکی کیهانی، نقره‌ای قمری و آبی آرورا عرضه می‌شود. بدون الگوهای رنگی دیوانه کننده و یا حتی شبیه به آن!

صفحه نمایش

شیائومی Mi 10T Pro دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی است. ممکن است OLED نباشد، اما پنل LCD کاملاً چشمگیر است. با وضوح پیکسل 2400 در 1080 و تراکم پیکسلی 395 پیکسل در هر اینچ، همه چیز روی آن زیبا و واضح به نظر می رسد.

این صفحه نمایش همچنین دارای فناوری AdaptiveSync شیائومی است که به صورت فعال نرخ تازه سازی صفحه را تنظیم می کند که می تواند تا 144 هرتز برسد. بنابراین، رابط MIUI، و همچنین بازی‌ها و برنامه‌هایی که از نرخ تازه‌سازی بالا پشتیبانی می‌کنند، بسیار روان و راحت به نظر می‌رسند. قطعاً این یک ارتقاء قابل توجه از یک صفحه نمایش استاندارد 60 هرتزی است.

و اگر این به اندازه کافی چشمگیر نیست، صفحه نمایش با پشتیبانی از HDR10 (فیلم با برد دینامیکی بالا) ارائه می شود و طبق آزمایش ما، حداکثر روشنایی می تواند به 673 نیت برسد.

صفحه نمایش Xiaomi Mi 10T Pro فوق العاده به نظر می رسد، با رنگ های واقعی، کنتراست عالی، وضوح، و حتی در نور مستقیم خورشید به خوبی قابل مشاهده است. و در آخر، اگر از نمایشگرهای منحنی خوشتان نمی آید، خوشحال می شوید که بدانید این صفحه نمایش تخت است. با این حال، اگر گزینه صفحه نمایش همیشه روشن وجود داشت، خوب بود، اما وجود ندارد. با این حال، ما یک چراغ اعلان در کنار گوشی داریم.

دوربین

ماژول دوربین در پشت Mi 10T Pro دارای سه دوربین است. اینها به ترتیب 108، 13 و 5 مگاپیکسل (مگاپیکسل) هستند.

دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی یک سنسور سامسونگ با لرزشگیر اپتیکال و زوم دیجیتال تا 30 برابر است. دوربین 13 مگاپیکسلی دارای زاویه فوق عریض با FOV 123 درجه است، در حالی که دوربین 5 مگاپیکسلی برای عکس های ماکرو است.

دوربین سلفی ما یک سوراخ پانچ کوچک و کاملاً بدون مانع است که در سمت چپ بالای نمایشگر قرار گرفته است.

اپلیکیشن دوربین Mi 10T Pro مملو از ویژگی‌ها و سفارشی‌سازی‌ها است. HDR خودکار به طور پیش فرض فعال است و همچنین می توانید یک ویژگی دوربین هوش مصنوعی را فعال کنید که هدف آن تنظیم عکس شما بر اساس صحنه است. ما فیلترهای رنگی و همچنین “Beautify” را داریم – قابلیتی که می تواند صورت شما را کمی تغییر دهد یا پوست شما را صاف کند. به‌طور پیش‌فرض روشن بود، که برای گوشی‌هایی که در بازارهای غربی فروخته می‌شود، انتخاب عجیبی است، اما برای چین، جایی که چنین فیلترهایی بسیار محبوب هستند، منطقی است.

برنامه دوربین همچنین دارای یک “حالت حرفه ای” است که به شما امکان می دهد تعادل رنگ سفید، ISO و موارد دیگر را به صورت دستی تنظیم کنید، و یک “حالت پرتره” نیز دارد.

از فاصله مناسب، به معنای نزدیک، عکس های پرتره بسیار عالی به نظر می رسند، با سوژه کاملاً جدا از پس زمینه، که خود تار می شود. این اغلب در گوشی هایی اتفاق می‌افتد که عکس‌های پرتره تنها به یک دوربین و پردازش هوش مصنوعی متکی هستند، اما این گوشی دارای چندین دوربین پشتی است.

بلندگوهای Mi 10T Pro
می توانستند بهتر باشند. باس کمی وجود دارد. صدا کمی پشت گوشی را میلرزاند که با انگشتان خود می توانید آن را در حالی که آن را در دست گرفته اید احساس کنید و این حس خوبی نیست. با این حال، این یک گوشی با ساخت محکم است، اما به نظر نمی رسد صدا به طور ایده آل از آن فرار کند.

در هر صورت، صدا بلند و استریو است، هیچ جک هدفون در Mi 10T Pro وجود ندارد. شیائومی در میان آخرین قهرمانان ثابتی بود که تا همین اواخر هنوز آن را در خود جای داده بود!

نرم افزار و عملکرد

در زمان بررسی، شیائومی Mi 10T Pro 5G از اندروید 10 با رابط کاربری MIUI 12.0.10 در بالا استفاده می کند. وصله امنیتی اندروید تاریخ 1 سپتامبر است. و از آنجایی که ما در حال صحبت با اعداد هستیم، این گوشی دارای 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی پایه غیر قابل ارتقا است و از پردازنده Qualcomm Snapdragon 865 (با 5G) پشتیبانی می کند. آنچه که این در استفاده معمولی روزانه از ان به عمل می اید عملکرد واقعاً سریع است.

رابط کاربری MIUI 12 شیائومی بسیار خوشایند است و با در نظر گرفتن راحتی کاربر، می‌توانیم متوجه شویم که چقدر به آن توجه شده است. به عنوان مثال، MIUI واقعاً مطمئن می شود که قبل از موافقت با پاک کردن تمام داده های گوشی خود در طول بازنشانی کارخانه، دو بار هشدار را بخوانید. و با طراحی تمیز، سریع و ظریف خود، MIUI قطعا پوسته اندروید مورد علاقه شخصی من است. بعلاوه، آن را با یک ضبط کننده صفحه، ویرایشگرهای ویدئو و تصویر ارائه می کند – تقریباً هر چیزی که ممکن است نیاز داشته باشید. همچنین، کاربران گذشته MIUI خوشحال خواهند شد که بدانند اعلان‌ها اکنون به موقع می‌رسند و برنامه‌های مهم رسانه‌های اجتماعی در پس‌زمینه حذف نمی‌شوند تا در مصرف باتری صرفه‌جویی کنند، مانند زمانی که در گوشی‌های شیائومی اتفاق می‌افتد.

حسگر اثر انگشت و امنیت

برای باز کردن قفل Xiaomi Mi 10T می‌توانید از تشخیص چهره استفاده کنید، که نوع کمتر ایمن و اولیه‌ای است که اکثر گوشی‌های اندرویدی از آن پشتیبانی می‌کنند. اما احتمالاً می خواهید به جای آن از حسگر اثر انگشت استفاده کنید که خود در کلید پاور گوشی تعبیه شده است.
حسگر اثرانگشت فوق العاده سریع و دقیق است. و با آن نرخ نوسازی صفحه نمایش 144 هرتز، احساس می‌کنید که قفل گوشی باز شده و تقریباً در همان لحظه‌ای که سنسور را لمس می‌کنید، برای شما آماده باز شدن است.

MIUI 12
همچنین دارای یک منوی مفید «حفاظت از حریم خصوصی» در تنظیمات است، که در آن می‌توانید به وضوح ببینید کدام برنامه‌ها مجوز دسترسی به داده‌های حساس شما مانند موقعیت مکانی، مخاطبین، گزارش تماس و میکروفون را دارند. در آن منو، البته، می توانید رد چنین مجوزهایی را انتخاب کنید.

عمر باتری

همانطور که قبلاً ذکر شد، مانند بسیاری از گوشی های شیائومی، این گوشی نیز دارای یک باتری سنگین (5000 میلی آمپر ساعت) است و به نوبه خود عمر باتری فوق العاده ای دارد. با وجود صفحه نمایش 144 هرتزی تطبیقی ​​فوق العاده صاف، این گوشی تقریباً چهار روز در استفاده متوسط ​​دوام می آورد. می توان حدس زد که حتی سنگین ترین کار کاربران بر روی ان نیز می توانند دو روز بین شارژهای شیائومی Mi 10T Pro فشار بیاورند.
با شارژر سریع 33 واتی تلفن همراه، شارژ از 20٪ تا 100٪ فقط 50 دقیقه طول کشید، که برای چنین باتری بزرگی بسیار خوب است.

نقاط مثبت

صفحه نمایش زیبا، واضح و فوق العاده صاف 144 هرتزی

عملکرد تند

دوربین های همه کاره

عمر باتری فوق العاده

بازخورد لمسی با کیفیت

MIUI
زیبا و دارای ویژگی های غنی است

نقاط ضعف

بلندگو در فرکانس‌های متوسط ​​و پایین‌تر کمبود دارد

پشتی با احساس پلاستیک که لکه ها و اثر انگشت را جمع می کند

adminwebsite

راه آسان‌تری برای ارتباط با کاربران‌مان پیدا کرده‌ایم :) عضویت در کانال

مطالب زیر را حتما بخوانید:

قوانین ارسال دیدگاه در سایت

  • چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.
  • چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.
  • چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با محصول مطرح شود تایید نخواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لینک کوتاه:
0